סמואל אלאבי עם הכדור. צילום: טל אקוקה

פתחה ברגל שמאל: הפסד למ.ס אשדוד בפתיחת הליגה

מ.ס אשדוד אירחה את קריית שמונה במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל, והפסידה 2-0 לאחר שספגה משתי התקפות מתפרצות של האורחים. באשדוד טוענים כי השופט נאאל עודה קיפח את הקבוצה ועלולים לעמוד לדין בעקבות הערות לעברו במהלך המשחק

פורסם בתאריך: 29.8.20 22:03

     

עם ציפיות רבות, מ.ס אשדוד פתחה הערב (שבת) את עונת 2020/21 של ליגת העל כשאירחה את עירוני קריית שמונה באצטדיון ה יא׳ בעיר. המשחק התנהל ברובו במרכז המגרש במחצית הראשונה. האורחים מקריית שמונה כלל לא ניסו לפתח שום דבר מבחינה התקפית והתמקדו בעיקר בהריסת המשחק ההתקפי של אשדוד, שניסתה ליזום ולהתקיף. בהפסקת המחצית מאמנה של מ.ס אשדוד רן בן שמעון ביצע שינוי אחד כשהכניס אל המגרש את המגן הגנאי מונטרי קמהאני במקומו של גיל כהן הצעיר.

באחת מההתקפות הבודדות של קריית שמונה, היא השיגה את שער היתרון המפתיע. החלוץ החדש של הצפוניים יוג'ין אנסה נשלח קדימה, דהר כל הדרך אל השער ובעט כדור חד אל הרשת, 1-0 לאורחים. אשדוד לחצה וניסתה לחזור אל המשחק, אך ללא הצלחה. בתוספת הזמן האורחים מהצפון חתמו את תוצאת המשחק בהתקפה מתפרצת שהסתיימה בהקשתה מדויקת של החלוץ הברזילאי לוסיו מעל השוער של אשדוד רועי משפתי. האשדודים של רן בן שמעון פתחו את העונה בצורה מאכזבת מאוד מבחינתם עם הפסד ביתי, 2-0 מול קבוצה שאמורה להיות נחותה מהם על הנייר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




במהלך המשחק נרשמו חילופי דברים בין אנשי אשדוד לבין צוות השיפוט בהובלתו של נאאל עודה. באשדוד זועמים על צוות השיפוט ועל עודה עצמו, שלטענתם מתנכל להם באופן עיקבי עוד ממשחקים שנערכו בעבר. האשדודים טוענים לקיפוח מצידו של עודה גם במהלך המשחק שנערך הערב מול קריית שמונה, שהתבטא בעבירות רבות שלא נשרקו לטובת אשדוד. בצוות השיפוט הזהירו במהלך המשחק את הנהלת המועדון מספר פעמים על הערות שנזרקו לעבר השופט, שכללו בין היתר את המילים "חתיכת אפס", "אתה במקצוע הלא נכון". יש לציין כי הדברים נכתבו בדו"ח השופט ומ.ס צפויה לעמוד על כך לדין.

חמודי כנעאן. צילום: טל אקוקה

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, טימותי אוואני, גיל כהן, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב עירוני קריית שמונה: דזיוגס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן, סמואל בראון, יואב הופמייסטר, רועי קהת, אופיר מזרחי, יוג׳ין אנסה, לוסיו מרינאו.

אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: נאאל עודה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר