שלומי אזולאי מול אדריאן רוצ׳ט במשחק בקריית שמונה. צילום: טל אקוקה

חזרה גנרלית: הפסד 2-0 למ.ס אשדוד בקריית שמונה

במסגרת המשחק האחרון של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד הפסידה במשחק חוץ מול קריית שמונה 2-0. בשבת אשדוד תארח את הצפוניים במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל

פורסם בתאריך: 24.8.20 10:29

     

במסגרת המשחק האחרון של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד יצאה אתמול (ראשון) למשחק חוץ מול עירוני קריית שמונה, המשחק שקבע את מקומות 11-12 בגביע הטוטו העונה.

כבר לאחר 6 דקות מהפתיחה, המארחים עלו ליתרון 1-0 מוקדם. ניב דרורי שלח בכדור ארוך את אדריאן רוצ'ט, שהעביר בנגיעה כדור רוחב מושלם מצד שמאל לחלוץ הברזילאי לוסיו, שבעט בנגיעה לרשת מתוך הרחבה. לאחר סדרת החמצות של חלוץ מ.ס שגיב יחזקאל, האשדודים ירדו בפיגור 1-0 להפסקת המחצית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"


בדקה ה-61, המחליף גיא בן לולו העלה את קריית שמונה ליתרון 2-0 לאחר שהגיע לכדור רוחב מושלם של לוסיו ובעט בנגיעתו הראשונה לרשת. מ.ס אשדוד רשמה הפסד שני ברציפות לאחר שהפסידה במשחק הקודם מול בית״ר ירושלים. בשבת הקרובה (19:00) אשדוד תארח את קריית שמונה באצטדיון ה יא׳ במסגרת המחזור הראשון של ליגת העל.

סמואל אלאבי עם הכדור. צילום: טל אקוקה

מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון נשמע אופטימי בסיום המשחק: ״שיחקנו יוצא מן הכלל. קיבלנו גולים קצת קלים ונעבוד על זה. אמנם הפסדנו את המשחק אבל הרווחנו הרבה דברים טובים.״

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר