שחקני הפועל אדומים אשדוד באימון פתיחת עונת 2020/21. צילום: מדיה אדומים אשדוד

צפו: האדומים פתחו את העונה, ביטון וקדוסי מדברים

הפועל אדומים אשדוד ערכה הערב (ראשון) את אימון פתיחת העונה במגרש המכללה בעיר. קדוסי, אסייג ושאר הכוכבים הגיעו, וכבר בעוד יומיים הקבוצה צפויה להתארח אצל הפועל כפר שלם למשחק הכנה ראשון. צפו בקפטן לישי ביטון ובכוכב החדש אוהד קדוסי מדברים באימון הפתיחה

פורסם בתאריך: 23.8.20 21:57

     

לאחר פגרה ארוכה מהרגיל, וללא אימון מחודש מרץ, הפועל אדומים אשדוד פתחה היום (ראשון) את עונת 2020/21 באופן רשמי. במועדון ישנם ציפיות רבות ומטרה ברורה- עליית ליגה, בטח לאחר החתמות של שמות גדולים כמו מלכי השערים של הליגה בשנים האחרונות אוהד קדוסי ויוסי אסייג, הבלם אבי מלכה והקשר אדר אוואט, יחד עם הישארות שחקני מפתח כמו לישי ביטון, אוהד אדלשטיין ופיליפ חאיכ בקבוצה.

כל 11 השחקנים שחתומים בקבוצה הגיעו לאימון שנערך במגרש המכללה בעיר. ואלה שמות: גיא סאלם, פיליפ חאיכ, אבי מלכה, טל שיטרית, אדר אוואט, לישי ביטון, מישל רוס, אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג, אוהד קדוסי, אפק אזולאי. אליהם הצטרפו נבחנים ושחקני נוער. את האימונים העבירו המנהל המקצועי יאיר אזולאי ומאמן הקבוצה יובל נעים שממשיכים מהעונה הקודמת. מי שיהווה תוספת מרעננת אל הצוות המקצועי הוא שחקן הקבוצה בעונה שעברה, עידן שריקי שפרש מכדורגל וישמש כעוזר המאמן של הקבוצה העונה.

הצוות המקצועי של האדומים, יובל נעים, יאיר אזולאי ועידן שריקי. צילום: מדיה אדומים אשדוד

במעשה אצילי, הקפטן לישי ביטון החליט לוותר על הספרה 10 עבור הכוכב הגדול אוהד קדוסי, שכן קדוסי משחק עם ספרה זאת על גבו לאורך שנים רבות. ביטון חזר ללבוש את החולצה עם הספרה 9 על גבו, החולצה שהייתה שייכת לו עד העונה האחרונה בה עבר ללבוש 10.

למרות הקורונה, 50 אוהדים אדומים לא יכלו להתאפק והגיעו מצויידים במסיכות אדומות של הקבוצה, לצפות בקבוצה שלהם ובכוכבים החדשים שהצטרפו אליה. הבעלים רוני חג׳ג׳ שנמצא בחו״ל צפה באימון בשלט רחוק, כשצוות המדיה של המועדון שידר את האימון בפייסבוק במיוחד בשבילו. כבר בעוד יומיים, הקבוצה צפויה להתארח אצל הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית למשחק הכנה ראשון.

האוהד השרוף זיקה הגיע מצויד במסיכה אדומה. צילום: ליאב אחאבן

גיא סאלם עם מאמן השוערים מידן קצר. צילום: מדיה אדומים אשדוד

שחקני הפועל אדומים אשדוד באימון פתיחת עונת 2020/21. צילום: מדיה אדומים אשדוד

שחקני הרכש הנוצצים יוסי אסייג, אוהד קדוסי, ואסי מלכה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

 

אימון פתיחת העונה של הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר