טום בן זקן מול אורן ביטון. צילום: טל אקוקה

מ.ס אשדוד הפסידה 2-0 לבית״ר ירושלים

האשדודים הפסידו לבית״ר ירושלים במשחק האחרון של שלב הבתים בגביע הטוטו. זוהר זסנו רשם החמצה גדולה מול שער חצי ריק

פורסם בתאריך: 16.8.20 22:27

     

במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד אירחה הערב באצטדיון ה יא׳ בעיר את בית״ר ירושלים.

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת ואטרקטיבית ביותר. נרשם בה קצב גבוה ומצבים רבים ליד שני השערים, אך רק אחד מהם גם תורגם לשער. 3 דקות מהפתיחה חנן ממן רשם החמצה ענקית, לבד מול השער, אך בדקה ה-16, בית״ר ירושלים עלתה ליתרון 1-0 לאחר התקפה קבוצתית מצוינת בסופה אותו ממן בישל לקפטן עידן ורד את שער היתרון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מ.ס אשדוד ירדה למחצית בפיגור 1-0, ובמחצית המאמן רן בן שמעון ביצע שני שינויים בחוליית ההגנה כשהחליף את ניר ברדע ואת הקפטן טום בן זקן בטימותי אוואני ובזוהר זסנו הצעיר. 7 דקות מפתיחה של המחצית השנייה, זסנו המחליף עשה תנועה נהדרת לרחבה וקיבל כדור רוחב משגיב יחזקאל ומול שער חצי ריק בעט לכיוונו של השוער הירושלמי איתמר ניצן שרשם הצלה יוצאת דופן ומנע ממנו להבקיע את שער השוויון.

זוהר זסנו מאוכזב. צילום: טל אקוקה

במהלך המחצית השנייה, רן בן שמעון ביצע שינויים נוספים כשהכניס אל המגרש את הצעירים עידן דהן, שלו הרוש ומחזה מוואסי, אך גם זה לא עזר לאשדוד. רבע שעה לסיום, חלוץ הרכש של בית״ר גלאופילו האסלביינק התנער מההגנה האשדודית עם יכולת אישית נהדרת, מצא בכדור רוחב את לירן רוטמן שמתוך הרחבה הכניע את משפתי בבעיטה חזקה, 2-0 בית״ר ירושלים. כמה דקות לסיום, מגנה של בית״ר שי קונסטנטין כמעט כבש את השלישי כששיגר בעיטה חזקה מהאוויר, אך גם לאחר שהבעיטה שלו פגעה בשתי הקורות, היא לא נכנסה ותוצאת הסיום הינה 2-0 לירושלמים על מ.ס אשדוד.

מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון אמר לאחר המשחק: ״משחק פחות טוב שלנו, שבתוכו היו כמה רגעים יפים מאוד של כדורגל. זה לא מספיק לנו, אנחנו מחפשים לייצר איזושהי המשכיות. ממשיכים להתקדם- עוד משחק, עוד אימון, עוד אתגר טוב, ממשיכים הלאה״.

הקשר רועי גורדנה הוסיף: ״תוצאה מאכזבת מבחינתנו. הגענו לכמה מצבים שיכולנו להשוות את המשחק. אבל בסוף המשחק הפך למשחק ׳מחוף לחוף׳ ולא עמדנו טוב. אנחנו מקבלים גולים שטותיים ונקווה שנתקן את זה לקראת הליגה ושנשתפר כקבוצה וכיחידים״.

הרכב מ.ס אשדוד: רועי משפתי, טום בן זקן, ננאד סבטקוביץ׳, ניר ברדע, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, שלומי אזולאי, חמודי כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב בית״ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אוראל דגני, דיוגו ורדסקה, אורן ביטון, תמיר עדי, עלי מוחמד, חנן ממן, עידן ורד, עוזיאל פארדו, שלומי אזולאי.

אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: שגיא ברמן

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר