שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. צילום: ניר קידר

הערב: מ.ס אשדוד תארח את בית״ר ירושלים

הקבוצה של רן בן שמעון תארח הערב (19:30) באצטדיון ה יא׳ את בית״ר ירושלים במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים של גביע הטוטו

פורסם בתאריך: 16.8.20 09:12

     

במסגרת המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים של גביע הטוטו, מ.ס אשדוד תארח הערב (19:30) את בית״ר ירושלים באצטדיון ה יא׳. אמנם למ.ס אשדוד יש סיכוי קטן מאוד להעפיל לגמר הגביע, אך האשדודים רוצים לרשום ניצחון שני ברציפות לאחר התבוסה הגדולה שהנחילו לבני יהודה. בית״ר איבדה סיכוי לעלות לגמר המפעל ועבורה המשחק יהיה לפרוטוקול בלבד.

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: ״המשחק נגד בית״ר הוא משחק נוסף בהכנה לעונה הקרובה, שבו נרצה לראות שיפור אבל בעיקר המשכיות ליכולת שהצגנו במשחק האחרון , יש בקבוצה כשרון והעונה נרצה בנוסף לגלות יציבות והשקעה לאורך זמן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בלם הקבוצה ניר ברדע הוסיף: ״עומד לפנינו משחק חשוב וקשה ,בית"ר קבוצה טובה. יחד עם זאת אנחנו מאמינים בעצמנו משתדלים ועובדים קשה מאוד כדי לשחק כדורגל טוב ואיכותי. חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה ונעשה את המקסימום לעשות זאת ולשמר רצף נצחונות".

בתוך כך, שחקן הרכש אדג׳י הייפורד שהגיע הקיץ מהכח רמת גן נפצע במשחק האחרון מול בני יהודה אחרי שנכנס כמחליף ונאלץ לצאת דקות לאחר מכן. שחקן הכנף התלונן על כאבים והתקשה לחזור לעצמו. בצוות הרפואי חוששים כי מדובר בסוג מסוים של קרע במיניסקוס שישבית אותו לתקופה ארוכה ולכן הייפורד יעבור צילום שיקבע את חומרת הפציעה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר