יצחק אספה. צילום: מוטי מילרוד

עונשו של יצחק אספה הומתק ל-3 שנות מאסר

לאחר שנשפט ל4.5 שנות מאסר, מגן מ.ס אשדוד אספה הגיש ערעור לבית המשפט העליון באמצעות עורך דינו אילן סופר, והיום הוחלט להמתיק את עונשו ל-3 שנות מאסר

פורסם בתאריך: 12.8.20 17:27

     

אחרי כחצי שנה מאחורי סורג ובריח בכלא חרמון, יצחק אספה התייצב הבוקר (רביעי) בבית המשפט העליון בירושלים וזכה לקבל בשורות טובות. לאחר שהגיש ערעור על גזר הדין שקיבל בסך 4.5 שנים מאסר, בית המשפט החליט לקבלו ולהמתיק את עונשו ל-3 שנים מאסר בפועל. עונש המאסר נגזר על אספה כזכור בעקבות תאונת הפגע וברח בה נהרג ארי נשר ז"ל.

בערעור שהוגש לפני מספר חודשים על ידי עורך דינו אילן סופר לבית המשפט העליון, נכתב: "אין יום שחולף מבלי שיצחק יחוש חרטה עמוקה על מעשיו. תחושות קשות אלו ילוו אותו כל חייו. עונש המאסר שנגזר עליו חורג חריגה של ממש לחומרה ממדיניות הענישה הנוהגת במקרים דומים ואף חמורים יותר. שחרורו של יצחק ממאסר בגיל 27 לאחר היעדרות של כ-5 שנים מהמגרשים, משמעותו סיום הקריירה המקצועית שלו ככדורגלן. זאת פגיעה אנושה ביכולתו להתפרנס ובאפשרות שיקומו בסיום ריצוי עונש המאסר״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לפי בית המשפט, הסיבה שהוחלט להקל על עונשו של שחקן מ.ס אשדוד היא "משום שעונש המאסר שנגזר על אספה חורג באופן קיצוני מעונשים שנגזרו במקרים דומים ואף קרוב לענישה במקרים שבהם, בשונה מהמקרה דנן, הנהגים הורשעו גם באחריות למוות של נפגעים בתאונת דרכים".

יצחק אספה בכניסה לכלא. קרדיט: שלומי גבאי, וואלה! ספורט

עורך דינו של אספה, אילן סופר מסר בעקבות ההחלטה: "פסק הדין מאזן כראוי בין נסיבות התאונה, נסיבותיו האישיות של אספה ויסוד ההרתעה. אנו שבים ומביעים את השתתפותנו באבלה הכבד של משפחת נשר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר