בעיטת הפנדל של עומרי אלטמן. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

פתחה ברגל שמאל: הפסד 1-0 למ.ס אשדוד מול הפועל ת״א

הבלם גיל כהן גרם לפנדל, הורחק והשאיר את מ.ס אשדוד בעשרה שחקנים. האשדודים לא הצליחו להשוות ונכנעו בתוצאה 1-0 מול הפועל תל אביב. ג׳קי בן זקן התלונן לשופט במחצית: ״קל לשרוק בעד הפועל ונגד אשדוד״

פורסם בתאריך: 8.8.20 21:20

     

מ.ס אשדוד פתחה הערב (שבת) את עונת 2020/21 באופן רשמי כשאירחה באצטדיון ה יא׳ בעיר את הפועל תל אביב במסגרת המחזור הראשון של בית ג׳ של גביע הטוטו.

בדקות הראשונות המשחק היה שקול והתנהל בעיקר במרכז המגרש וללא מצבים ממשיים ליד השערים, בדקה ה-13 הקפטן האשדודי טום בן זקן נפצע בגבו ופינה את מקומו למגן הצעיר מור עדרי.

טום בן זקן עוד לפני שנפצע. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

10 דקות לאחר מכן הגיעה נקודת התפנית של המשחק כשמ.ס אשדוד נותרה ב-10 שחקנים אחרי שהבלם הצעיר גיל כהן הכשיל את עומרי אלטמן כשהיה בדרכו הבטוחה לעבר השער. השופט נאאל עודה לא היסס, הרחיק את הבלם האשדודי והצביע על הנקודה הלבנה- פנדל להפועל תל אביב. הקפטן של התל אביביים, אלטמן לא התבלבל והעלה אותם ליתרון 1-0. זו הייתה גם תוצאת המחצית.

גיל כהן. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

במחצית המשחק האיש החזק במ.ס אשדוד, ג׳קי בן זקן התלונן לקיפוח מצד השופטים ואמר לעבר השופט הראשי נאאל עודה: ״אתם הזויים. אם זה היה הפוך לא הייתם שורקים לנו את הפנדל ששרקתם לטובת הפועל. קל לשרוק לטובת הפועל תל אביב״.

ג'קי בן זקן התלונן על השיפוט. צילום: לירון מולדובן

בדקה ה-57 מאמנה של מ.ס, רן בן שמעון ביצע חילוף משולש כשהכניס אל המגרש את ניר ברדע במקומו של מוחמד כנעאן, את הבלם הזר החדש של הקבוצה ננאד סבטקוביץ' במקומו של מור עדרי שרק בדקה ה-13 נכנס אל המגרש, ואת כוכב הקבוצה שהחלים מנגיף הקורונה, שלומי אזולאי במקומו של פיראס אבו-עקל.

מור עדרי, נכנס כמחליף ויצא בדקה ה-57. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

רבע שעה לשריקת הסיום, ניסיון של אזולאי נעצר בידי השוער הצעיר של הפועל תל אביב, רוי ברנס. האשדודים לא הצליחו למצוא את הרשת ופתחו ברגל שמאל את העונה החדשה עם הפסד ביתי 1-0 מול הפועל תל אביב.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, טום בן זקן, גיל כהן, זוהר זסנו, מונטרי קמהאני, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, שלו הרוש, מוחמד כנעאן, סמואל אלאבי, דין דוד.

הרכב הפועל תל אביב:
רוי ברנס, רז שלמה, דני גרופר, איעד אבו-עביד, ניב סרדל, דורון ליידנר, איליי טמם, שי אייזן, עמנואל בואטנג, עומרי אלטמן, שחר הירש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: נאאל עודה

שוער מ.ס אשדוד רועי משפתי. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

זוהר זסנו הצעיר במאבק על הכדור. צילום: פייסבוק מ.ס אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר