דין דוד. צילום: לירון מולדובן

מחר (שבת): מ.ס אשדוד תארח את הפועל ת״א

האשדודים יפתחו מחר (שבת, 19:00) את העונה במשחק הראשון של גביע הטוטו ויארחו את הפועל ת״א באצטדיון ה יא׳. בקבוצה מעוניינים ביוג׳ין אנסה מהפועל רעננה ושוקלים למכור את דין דוד לבית״ר ירושלים במידה ותגיע הצעה מתאימה

פורסם בתאריך: 7.8.20 14:14

     

מ.ס אשדוד תפתח מחר (שבת, 19:00) את עונת 2020/21 באופן רשמי כשתארח למשחק בראשון במסגרת בית ג׳ גביע הטוטו את הפועל ת״א. המשחק ייערך באצטדיון ה יא׳ באשדוד, וכמובן ללא קהל.

אשדוד שובצה בהגרלת גביע הטוטו לבית ג׳, בית שכולל מלבד אשדוד והפועל ת״א גם את בני יהודה ובית״ר ירושלים. לאחר המשחק מול הפועל ת״א, האשדודים יתארחו ביום שלישי (19:30) אצל בני יהודה וביום שבת שלאחר מכן יארחו את בית״ר ירושלים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בתוך כך, בית״ר ירושלים מביעה עניין בחלוצה של מ.ס, דין דוד שהצטיין בעונה החולפת. האיש החזק בקבוצה ג׳קי בן זקן נמצא ביחסים טובים עם בעלי בית״ר ירושלים משה חוגג. אם הירושלמים אכן ירכשו את החלוץ, אחוזים מכרטיס השחקן שלו צפויים להישאר בידיה של מ.ס אשדוד, שכן לבן זקן ולחוגג ישנה מטרה להשביח את השחקן ולמכור אותו בעתיד במכירה משותפת, כפי שעשו עם גדי קינדה לאחרונה.

בלי קשר לעתידו של דין דוד במועדון, במ.ס אשדוד מעוניינים להחתים את חלוצה של הפועל רעננה יוג׳ין אנסה. החלוץ הגנאי (25) לא מעוניין להמשיך במדי רעננה שתשחק העונה בליגה הלאומית ומבוקש ע״י מ.ס אשדוד, מכבי פ״ת ואף מספר קבוצות מטורקיה. רעננה דורשת עליו דמי העברה של כ- 150 אלף דולר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר