שחקנים ובעלי תפקידים בליגה א׳ בהפגנה מול משרדי ההתאחדות לכדורגל. צילום פרטי

שחקני עירוני אשדוד וליגה א׳ הפגינו מול משרדי ההתאחדות לכדורגל

שחקנים ובעלי תפקידים מליגה א׳ הגיעו למחות מול משרדי ההתאחדות לכדורגל. גם שחקני עירוני אשדוד הגיעו להשמיע את קולם

פורסם בתאריך: 5.8.20 15:16

     

שחקנים ובעלי תפקידים מקבוצות ליגה א’, ביניהם שחקני עירוני אשדוד בעונה החולפת אלירן שמש ועדן שאשא, ושחקן הרכש החדש של הקבוצה גיא גומברג, הגיעו אתמול (שלישי) עם שלטים למשרדי ההתאחדות לכדורגל ומחו על כך שלא מאפשרים להם לפתוח את עונת המשחקים הקרובה, במטרה לשנות את הגדרות הליגות מהדרג השלישי לחצי-מקצועניות, כך שיינתן להן האישור לשחק בדיוק כמו שקורה בלאומית ובליגת העל. “כולם שווים!”, נכתב בין השאר על השלטים שהונפו.

בהודעה הרשמית מטעם ההתאחדות לכדורגל נטען כי המנכ”ל רותם קמר וסגנו אבי לוי הסבירו לשחקנים כי ההתאחדות “עושה כל שביכולתה על מנת להחזיר לפעילות מלאה את כלל הליגות, בוגרים, נשים, ילדים ונוער, אלא שנכון לעכשיו הוראות משרד הבריאות אינן מאפשרות זאת. ההתאחדות, הדגישו השניים, רואה חשיבות עצומה בהחזרת השחקנים לאימונים עם מגע כבר בזמן הקרוב, דבר שהוא תנאי הכרחי לחידוש עתידי ומוקדם ככל הניתן של פעילות הליגות”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המנכ”ל רותם קמר מסר: “נפגשנו עם מי שנמצאים איתנו באותו צד ואנחנו עושים כל שניתן מזה יותר מחצי שנה כדי להבטיח את חזרתם לפעילות. הכאב ברור, התשוקה למשחק ניכרת בכל מילה וההתאחדות תמשיך לפעול בכל כוחה יחד עם השחקנים כדי לשכנע את הגורמים הרלוונטיים בהכרח ובהיתכנות הפעילות בליגות החובבניות. אני שמח על המפגש היום, על השיח המכבד וכולנו תקווה שהדבר יסתייע”.

כוכבה של עירוני אשדוד, אלירן שמש העלה לדף הפייסבוק תמונה שלו מההפגנה מחזיק שלט בו כתוב: ׳ים, קניונים, מסעדות, תיירות, ליגת על ולאומית- מותר. ליגה א׳- אסור.׳ שמש כתב בפוסט בדף הפייסבוק שלו: ״הכל מותר, רק ליגה א׳ לא, פשוט בושה וחרפה!״

שחקן נוסף של עירוני בעונה החולפת, עדן שאשא הוסיף בפוסט משלו בפייסבוק, כשכתב: ״הכל מותר רק ליגה א' לא! כשיש מלא שחקנים בליגה א' שמרוויחים יותר שכר משחקני ליגת העל והליגה הלאומית! ומחודש מרץ אנחנו ללא שכר! אשמח לשיתוף למאבק על הפרנסה שלנו!״

שחקני עירוני אשדוד בעונה החולפת, אלירן שמש ועדן שאשא במחאה. צילום מתוך אינסטגרם

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר