ניב ברקוביץ׳. צילום באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט

פרסום ראשון: מכבי אשדוד במו״מ עם ז׳אנו וברקוביץ׳

לאחר שצירפה את רביב פיטשון לשורותיה, מכבי אשדוד של עופר רחימי ממשיכה לחפש דרכים לחזק את הסגל. המאמן עופר רחימי אישר ל ״כאן דרום״ כי הקבוצה מנהלת מגעים לצירופם של אריאל ז׳אנו האשדודי ושל הרכז ניב ברקוביץ׳, בנו של שחקן העבר האגדי מיקי ברקוביץ׳

פורסם בתאריך: 6.8.20 16:10

     

לאחר שהחתימה את רביב פיטשון, מכבי אשדוד ממשיכה בניסיונותיה להתחזק לקראת העונה הקרובה, בה יש לה מטרה ברורה- עליית ליגה בחזרה לליגת העל. מאמנה של הקבוצה, עופר רחימי סיפר ל ״כאן דרום״ כי הקבוצה מעוניינת להחתים ואף נמצאת במו״מ מתקדם עם השחקן האשדודי הבכיר כיום בשוק, הפורוורד אריאל ז׳אנו, ועם הרכז הותיק ניב ברקוביץ׳.

ז׳אנו (21, 2.02) כאמור הוא אשדודי המשחק בעמדת הסמול פורוורד. הוא גדל באשדוד וכיום נכלל בסגל של הפועל חולון, אך לא זוכה לדקות משחק. במכבי אשדוד מנסים לשכנעו לחזור הביתה ולהיות אחד מהשחקנים המובילים של הקבוצה בליגה הלאומית. בנוסף, המאמן עופר רחימי מנסה לצרף את הרכז ניב ברקוביץ׳, בנו של שחקן העבר האגדי מיקי ברקוביץ׳.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ברקוביץ׳ (34, 1.90) הוא רכז ותיק ששיחק בעברו בקבוצות רבות בליגה הלאומית ובליגת העל, ביניהן נהריה, אשקלון, הרצליה אילת ועוד. בעברו אף שיחק לעונה אחת (2010-11) במדיה של מכבי אשדוד. בעונה החולפת שיחק ברקוביץ׳ במדי הפועל חיפה. באשדוד מעוניינים מאוד לצרף את ברקוביץ׳ לשורות הקבוצה אך כרגע עדיין ישנם פערים כלכליים בין הצדדים.

ניב ברקוביץ׳ עם אביו מיקי ואחיו רועי. צילום באדיבות מגד גוזני, וואלה! ספורט

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר