קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד זכתה במונדיאליטו. צילום: מונדיאליטו

הצהרת כוונות: הנוער של מ.ס אשדוד זכה במונדיאליטו

העולה החדשה לליגת העל לנוער, מ.ס אשדוד זכתה בטורניר הכנה לליגה- "מונדיאליטו". בראיון ל "כאן דרום" המאמן אלי לוי מסכים כי הזכייה היא הצהרת כוונות ומכוון גבוה לקראת עונת החזרה לליגה הבכירה

פורסם בתאריך: 2.8.20 09:06

     

לאחר שזכתה באליפות ועלתה בחזרה לליגת העל, קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ממשיכה להצליח ולזכות בתארים. השבוע זכתה הקבוצה של אלי לוי בטורניר הכנה לליגה הנקרא "מונדיאליטו". האשדודים התמודדו מול הקבוצות הטובות ביותר בארץ, בחצי הגמר גברו על מכבי ת"א בתוצאה 2-1 ובמשחק הגמר ניצחו את הפועל ת"א בתוצאה 1-0 משער ניצחון דרמטי של סהר רביבו בדקה ה-89.

אלי, זכיה דרמטית ב-"מונדיאליטו".

"הרגשה טובה מאוד. בעונה שעברה שזכינו באליפות הליגה הלאומית ועלינו בחזרה לליגת העל, הליגה נעצרה באמצע העונה בגלל הקורונה ולא זכינו לחוות משחק אליפות בו הייתה לנו אפשרות לחגוג, אז יצא אירוני שעכשיו יצא לנו לחגוג לאחר הזכייה בטורניר הידידות הזה. זאת בעצם הייתה שמחה בתוך שמחה, הגיע לנו כל כך לחגוג בשנה שעברה אז ככה שקיבלנו חגיגה כפולה עוד לפני שהתחלנו את העונה הזאת. מגיע לילדים כל הכבוד, למרות שזה היה רק טורניר הכנה לליגה לקחנו אותו בשיא הרצינות, הילדים עשו את המקסימום כדי לחגוג והצלחנו בעצם לחגוג עכשיו את מה שפספסנו בגלל הקורונה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בכנות, ציפית לזכייה הזאת?

"לא כיוונתי לזכייה בטורניר מהרגע הראשון אבל ידעתי שאנחנו קבוצה טובה וחזקה וככל שראיתי יותר קבוצות בטורניר הבנתי שאנחנו כן יכולים ללכת עד הסוף. השחקנים הוכיחו את זה ממשחק למשחק ולראייה שזכינו בגביע בזכות ולא בגלל משהו לא מוצדק או בגלל איזה מזל שהיה לנו. הייתה לנו הגרלה קשה, בשלב הבתים שיחקנו בבית שנערך בירושלים מול קבוצות חזקות כמו הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים שגם שיחקה בבית. הרגשתי שאנחנו משחקים כדורגל טוב ומתחברים ומתקדמים ממשחק למשחק לאורך הטורניר.  עשינו מאמץ אדיר, שיחקנו כמעט ללא רוטציות והגענו למשחק הגמר ממש עייפים, אבל הלב ניצח את העייפות, השחקנים לא רצו לוותר על התואר עד שהגענו לגמר והם עשו את זה וכל הכבוד להם".

עד כמה התגעגעתם למגרש?

"מאוד. אנחנו מתגעגעים תמיד, אפילו לאחר יום חופש אחד אז בטח ובטח שלאחר תקופה כזאת ללא כדורגל. עשינו כמה משחקי אימון אבל הטורניר הזה זה שהיו בו הקבוצות החזקות ביותר בארץ, והתחרותיות שיש בו לקחו אותנו עוד מדרגה קדימה ברף הרצינות. סימנו את הטורניר כדבר שיכול להבהיר לנו יותר טוב איפה אנחנו עומדים לקראת הליגה ביחס לשאר הקבוצות, ועם הזכייה הזאת הצבנו ציפיות גדולות לקראת העונה".

זאת הצהרת כוונות לדעתך? רק עכשיו חזרתם לליגת העל וכבר גברתם על הקבוצות הטובות ביותר בארץ בטורניר הזה.

"כמו שאמרתי, יצרנו רף ציפיות גבוה בעקבות הזכייה ונצטרך להשתדל לעמוד בו. למרות שאנחנו עולה חדשה, כולם ידעו מראש שמ.ס אשדוד זו לא עוד קבוצה, לקחו אותנו די ברצינות גם ככה אבל עכשיו לקחנו עוד צעד קדימה".

אלי לוי לאחר הזכייה במונדיאליטו. צילום: מונדיאליטו

מה דעתך על היכולת המרשימה של השחקנים הצעירים בקבוצה הבוגרת?

"אחד המדדים הטובים כדי למדוד האם שחקן צעיר בשל כדי לעלות לבוגרים, הוא האם הוא מוריד את הרמה באימונים. השחקנים הצעירים שעלו לאחרונה לבוגרים הגיעו להתאמן ולא רק שהם לא הורידו את הרמה אלא אפילו יצרו איזשהו רף ציפיות מהם. מגיע קרדיט גדול למאמן רן בן שמעון שבאמת זיהה שהם שחקנים טובים ונתן להם קרדיט בזמן האמת במשחקים והם הוכיחו את עצמם. אין שמח ממני ומהמועדון שזה קרה, זאת המטרה שלנו כמחלקת נוער- לקדם שחקנים לבוגרים. אני חושב באמת שכל הצעירים שלנו שעלו לבוגרים יכולים להיות משמעותיים העונה בסגל, זה תלוי בהם, יש להם מאמן מצוין שלא מפחד לתת הזדמנויות, חובת ההוכחה עליהם ואני מקווה שכמה שיותר מהם יצליחו"".

מה המטרות של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד העונה?

"אם היית שואל אותי את השאלה הזאת לפני הטורניר אני לא יודע אם הייתי נותן לך תשובה כזאת ברורה כי לא ידעתי למדוד אותנו ביחס לשאר הקבוצות, אבל עכשיו לאחר הזכייה שלנו אני יכול להגיד שלמרות שאנחנו עולה חדשה  אני מכוון כבר בשלב הראשון לחלק העליון של הטבלה ותוך כדי העונה, אם נראה שאנחנו בכיוון הנכון, נציב לעצמנו עוד מטרות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר