פאהד באיו. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד החתימה שני שחקנים זרים חדשים

הקבוצה של רן בן שמעון שנמצאת כעת במחנה אימונים התחזקה בחלוץ האוגנדי פאהד באיו ובבלם הסרבי ננאד סבטקוביץ׳

פורסם בתאריך: 27.7.20 16:55

     

מ.ס אשדוד ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה. לאחר צירופו של סתיו טוריאל, הקבוצה של רן בן שמעון צירפה היום (שני) שחקנים זרים חדשים לשורותיה. צמד השחקנים חתמו על חוזה ל-4 שנים ויצטרפו לאימוני הקבוצה לאחר שינחתו בארץ וירצו בידוד של שבועיים.

הראשון שבהם הוא פהאד באיו, חלוצה בן ה-22 של וייפרס אלופת אוגנדה. באיו רשם 23 הופעות במדי וייפרס וכבש 12 שערים בעונה החולפת שהופסקה באמצע בגלל הקורונה. עונה לפני כן הוא שיחק בבילדקון מהליגה הזמבית וכבש שישה שערים. לבאיו יש גם חמש הופעות במדי נבחרת אוגנדה והוא כבש שני שערים. הוא יהיה השחקן האוגנדי השני באשדוד לאחר הבלם טימותי אוואני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השחקן השני שהצטרף לאשדוד הוא הבלם ננאד סבטקוביץ'. הסרבי בן ה-24 מתנשא לגובה של 1.94 מטרים וגדל במחלקת הנוער של הכוכב האדום בלגרד. הוא רשם 103 הופעות ו-7 שערים במסגרת הליגה הסרבית הראשונה.

ננאד סבטקוביץ'. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

בתוך כך, הקבוצה יצאה אתמול (ראשון) למחנה אימונים בן שבוע ימים בנוף הגליל. גם שלומי אזולאי שהחלים מנגיף הקורונה הצטרף לקבוצה, כמוהו גם החלוץ שחזר מהשאלה- אליאור משעלי שנראה היה שהוא לא נמצא בתוכניות של המאמן רן בן שמעון, אך לבינתיים הוא מרשים באימונים ועתידו יוכרע לאחר מחנה האימונים. לעומתם, מי שלא יצאו למחנה האימונים הוא הברזילאי רנאן ארייאס שלא נמצא בתוכניות ומבוקש בהפועל איכסל מהליגה הלאומית, וצמד שחקני הבית שחזרו מהשאלה וקיבלו הודעה שהם לא בתוכניות- בן אל אדרי וזוהר אביסרור.

רנאן ארייאס, לא נמצא בתוכניות של הקבוצה. צילום: דוברות אשדוד

השחקנים ילונו לאורך כל מחנה האימונים בבית המלון פלאזה נוף הגליל, יתאמנו בעפולה ויערכו שני משחקי אימון, תחילה מול בני סכנין ולאחר מכן עם הפועל עכו, כשבין לבין מתוכננים להם אימונים אינטנסיביים, שכוללים יחידות אימון בכל יום ויום, טיפולי ספא ועיסויים בין לבין וכן גם פעילויות גיבוש שמתוכננות כמו ערב קריוקי ויום של טרקטורונים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר