שחקני דולפיני אשדוד בכדורגל אולמות. צילום: דולפיני אשדוד

כדורגל אולמות: אליפות היסטורית לדולפיני אשדוד

הישג ענק למועדון כדורגל חירשים אשדוד. לאחר תארים רבים בליגות החירשים בארץ ובאירופה, המועדון הצליח לשבור את תקרת הזכוכית וקבוצת כדורגל האולמות של המועדון- דולפיני אשדוד זכתה באליפות המדינה בכדורגל אולמות בליגה בה כמעט כל השחקנים שומעים

פורסם בתאריך: 24.7.20 17:46

     

עקב החלטת ועדת הליגה לכדורגל אולמות, עונת 2019/20 הסתיימה ודולפיני אשדוד זכו באליפות היסטורית בשל כך שהוליכו את הטבלה כשהליגה נעצרה.

עד היום מועדון כדורגל חירשים אשדוד זכה בתארים רבים בארץ ובאירופה, אך כולם היו רק במסגרת המפעלים בהם משתתפים רק שחקנים חירשים. כעת, המועדון ניפץ את תקרת הזכוכית וזכה לראשונה בתולדותיו באליפות המדינה במסגרת הליגה הרגילה לכדורגל אולמות, בה כל השחקנים אינם חירשים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בקבוצה האשדודית כמעט כל השחקנים הם חירשים ולמרות זאת היא הצליחה לזכות באליפות היסטורית בליגה בה שאר השחקנים שומעים. בעונה הבאה, הקבוצה מאשדוד תהיה הנציגה של ישראל ותצא לאליפות אירופה במינסק במסגרת ליגת האלופות 20/21 UEFA FUTSAL.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מיהר לברך: ״הדולפינים שוב אלופים! קצת נחת לפני השבת… מזה שנים מביא לנו מועדון ספורט חרשים אשדוד כבוד גדול בהישגים שהם קוטפים בארץ ובעולם, ואני גאה בכך שהם זוכים לתקצוב ותמיכה של עיריית אשדוד. אתמול קבוצת 'דולפיני אשדוד' זכתה באליפות המדינה בליגה של ההתאחדות לכדורגל כשהם ניצחו קבוצה שומעת והקבוצה הוכתרה כאלופת המדינה 2019-2020! אתם ההוכחה שכבדי שמיעה יכולים להשתלב בכל דבר, להיות שווים וגם לנצח. גאים בכם, אתם פשוט אלופים!״

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר