אימון פתיחת העונה של עירוני אשדוד. צילום: אביחי דלאל- ״דאבל פס״

ליגה א׳: הפועל ועירוני אשדוד ממשיכות להתכונן לעונה הקרובה

פנים חדשות באימון פתיחת העונה של עירוני אשדוד, ואילו בהפועל אדומים עדיין לא החלו להתאמן, אך ממשיכים בבניית הסגל

פורסם בתאריך: 20.7.20 08:37

     

הקבוצות האשדודיות ממשיכות להתכונן לעונה הקרובה בליגה א׳ דרום. עירוני אשדוד החלה להתאמן, למרות שאוהדי הקבוצה לא הגיעו כמיטב המסורת לאימון הפתיחה של העונה בשל הקורונה, לאימון הגיעו כמה שחקנים חדשים.

אימון פתיחת העונה של עירוני אשדוד. צילום: אביחי דלאל- ״דאבל פס״

בנוסף לגיא גומברג, דין תורג’מן, אביחי ממן ועמרן אבו ג׳אנם שחתמו בקבוצה לאחרונה, הגיעו שחקנים נוספים שמשחקים בעמדת הבלם ונמצאים במו״מ עם הקבוצה- עמית ביטון ופרדי ציון. ביטון (24) בילה את מרבית הקריירה שלו במכבי קריית גת ובעונה האחרונה שיחק בהפועל אזור.

עמית ביטון. צילום: אביחי דלאל- ״דאבל פס״

ציון הוא אשדודי בן 27 ואם אכן יצטרף לצהובים הוא יסגור מעגל. הוא גדל במ.ס אשדוד ובמהלך עונת 16/17 אוהדי עירוני אשדוד טענו כי האיש החזק במ.ס אשדוד, ג׳קי בן זקן השאיל את ציון לנורדיה ירושלים על מנת לחזק את הירושלמים, שהיו היריבים הגדולים של עירוני במאבק על העלייה מליגה ב׳ לליגה א׳.

לבסוף, הקבוצה מירושלים גם עלתה באותה העונה לליגה א׳ והשאירה את האשדודים מאחור. אותה השאלה של ציון גרמה למריבות רבות בין קבוצות האוהדים שהיו לפני כן ביחסים טובים, עד כדי כך ששנה לפני כן, כשעירוני הייתה בליגה ג׳, האוהדים של נורדיה הגיעו לעודד את הצהובים מאשדוד בדרבי האשדודי.

פרדי ציון. צילום: אביחי דלאל- ״דאבל פס״

בצד השני של העיר, הפועל אדומים אשדוד הודיעה שהחלוץ הצעיר, אפק אזולאי (אחיינו של יאיר אזולאי שחקן העבר והמנהל המקצועי) ימשיך בקבוצה. אזולאי (20) הצטיין בשנתיים האחרונות בקבוצת הנוער של המועדון וכבש שערים רבים, ואף השתלב בכמה משחקים בקבוצה הבוגרת והצליח להבקיע כמה שערים. הוא צפוי להוות גיבוי מהספסל לצמד החלוצים האימתני, אוהד קדוסי ויוסי אסייג.

״אזולאי הוא שחקן הנוער הראשון שחותם באופן רשמי בקבוצה הבוגרת מאז הקמתה של הקבוצה מחדש״ נמסר מהפועל אדומים אשדוד, שם היו נרגשים במיוחד מחתימתו של החלוץ הצעיר: ״ללא ספק מעמד חתימתו בקבוצה הינו ציון דרך משמעותי למחלקת הנוער ולדור העתיד שלנו״.

אפק אזולאי חוגג. צילום: אבישי אפטקר

אפק אזולאי חוגג. צילום: אבישי אפטקר

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר