אלון חזן. צילום: אורי קריספין
אלון חזן. צילום: אורי קריספין

ווילי רוטשטיינר ואלון חזן יאמנו את נבחרת ישראל

המנהל הטכני של נבחרות ישראל יעמוד על הקווים של הנבחרת הלאומית ביחד עם אלון חזן, שחקן העבר האשדודי ששימש בקמפיין הנוכחי כעוזר המאמן

פורסם בתאריך: 19.7.20 21:39

     

ועדת האיתור לבחירת מאמן נבחרת ישראל התכנסה הבוקר (ראשון) ויצאה עם בשורה מאוד מפתיעה: המנהל הטכני של הנבחרות ווילי רוטשטיינר ואלון חזן, שהיה עוזרו של אנדי הרצוג, יעמדו בראש הצוות המקצועי ולמעשה יאמנו את נבחרת ישראל בפלייאוף יורו 2020 נגד סקוטלנד וכן במשחקי ליגת האומות. הועדה כוללת את יו”ר ההתאחדות אורן חסון, אלי אוחנה, אלי כהן ויו”ר הוועדה המקצועית שינו זוארץ.

“ועדת האיתור החליטה להמליץ להנהלת ההתאחדות לכדורגל על מינוי צוות מקצועי בראשות המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר ואלון חזן, שיוביל את הנבחרת הלאומית בקמפיין ליגת האומות דרג ב’ ובמשחקי הפלייאוף ליורו 2020 מול סקוטלנד בחצי הגמר וסרביה/נורבגיה בגמר. חזן שחקן בעבר האשדודי שימש כעוזר המאמן של אנדי הרצוג בקמפיין האחרון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




“המלצת הוועדה התקבלה לאחר דיונים ארוכים וסיעור מוחות מעמיק ולנוכח ההיכרות המצוינת של רוטנשטיינר וחזן עם סגל שחקני הנבחרת הבוגרת בשנתיים האחרונות בזכות העבודה הצמודה אתם, חוסר הוודאות באשר לקיום המשחקים בספטמבר ובאוקטובר בשל נגיף הקורונה, המצב הכלכלי המאתגר והעובדה שנכון לעכשיו קיים ספק לגבי הפעילות הבינלאומית של הנבחרות הצעירות״. נמסר מההתאחדות, בנוסף ציינו כי רוטנשטיינר, על פי המתווה המוצע, ימשיך בכל תפקידיו כמנהל הטכני של ההתאחדות, ובכלל זה קורס הפרו.

גם ראש עיריית אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי בירך את חזן לרגל המינוי:
״איזה כבוד! ברכות חמות לאלון חזן שלנו שנבחר על ידי ועדת איתור של ההתאחדות לכדורגל להוביל, יחד עם ווילי רוטנשטיינר, את הנבחרת הלאומית במשחקי הפלייאוף ליורו 2020 מול סקוטלנד בחצי הגמר, וסרביה/נורבגיה בגמר. גאים בך ומאחלים הצלחה לך ולנבחרת ישראל״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר