סתיו טוריאל. צילום: דוברות מ.ס אשדוד

סתיו טוריאל חתם במ.ס אשדוד ל-5 שנים

החלוץ בן ה-19 הוא שחקן הרכש השני העונה של מ.ס אשדוד, לאחר החתמתו של אדג׳י הייפורד. הקבוצה של רן בן שמעון פתחה היום את אימוניה לקראת העונה הקרובה ותצא לשני מחנות אימון בקרוב

פורסם בתאריך: 19.7.20 18:26

     

לאחר החתמתו של אדג׳י הייפורד בקבוצה, מ.ס אשדוד הודיעה הערב (ראשון) על החתמת רכש שני לעונה הקרובה. מדובר בחלוץ הצעיר, סתיו טוריאל שנרכש ממכבי יפו באמצעות סוכנו זיו סולומוביץ׳. החלוץ בן ה-19 חתם על חוזה למשך חמש שנים.

הקבוצה של רן בן שמעון פותחת הערב באופן רשמי את ההכנות לקראת עונת 2020/21 באימון הפתיחה, זאת ללא הקשר שלומי אזולאי שעדיין לא יכול להצטרף לחבריו בשל הידבקותו בנגיף הקורונה והוא נמצא בספק גם לשני מחנות האימון המתוכננים של הקבוצה.

אימון פתיחת העונה של מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה- מ.ס אשדוד


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




את המחנה הראשון תפתח אשדוד ביום שלישי- מחנה אימונים בן שלושה ימים הכוללים אימוני בוקר וכן פעילויות ספורט שונות כמו כדורעף ופאדבול במתחם הסוואט סטאר בעיר. לאחר מכן תהנה הקבוצה מיום מנוחה, לאחריו תערוך אימון על חוף הים בטרם תצא ב-26.7, יום ראשון הבא, למחנה אימונים של שבוע ימים בנוף הגליל. במהלך המחנה האינטנסיבי, יעברו השחקנים שני אימונים ביום, בבוקר ובערב ויערכו שני משחקי אימון. הראשון מול העולה הטרייה לליגת העל בני סכנין והשני מול הפועל עפולה.

אימון פתיחת העונה של מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה- מ.ס אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר