טל שיטרית. צילום: מדיה אדומים אשדוד

ניגפים מחוץ למגרש

נגיף הקורונה משתולל וכמה מהשחקנים בקבוצות האשדודיות נדבקו. המגן הצעיר של הפועל אדומים אשדוד טל שיטרית חלה והועבר למלונית: "מרגיש מצוין", הוא אומר בראיון ל "כאן דרום"

פורסם בתאריך: 16.7.20 14:07

     

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט בעולם הכדורגל, ולאחר ששחקנה של בית"ר ירושלים אלירן עטר ושני שחקנים של מ.ס אשדוד נדבקו, גם שחקנה של הפועל אדומים אשדוד, טל שיטרית נדבק בנגיף לאחר ששהה לפני כשבועיים במסיבת יום הולדת של חבר קרוב. שיטרית מספר כי הוא לא היחיד שנדבק, אלא גם כמה מחבריו הקרובים ששהו במסיבה. ב- 3 ליולי הועבר למלונית של חולי קורונה באמבולנס ביחד עם חבר שלו שנדבק גם הוא.

בראיון ל "כאן דרום" טל מספר על ההידבקות, השהות במלונית, ועל הציפייה הגדולה לחזור לשגרה ולמגרשים.

טל, איך נדבקת בנגיף הקורונה?

"לפני שבועיים הייתי במסיבת יום הולדת של חבר שלי, מסתבר שאחד מהחברים שהיה שם היה חולה קורונה ושממנו נדבקתי. יום אחרי האירוע הוא התחיל להרגיש תסמינים, עשה בדיקה ויצא חיובי. נכנסתי ישר לבידוד, עשיתי בדיקת קורונה ויצאתי חיובי. בימים הראשונים של הבידוד לא הרגשתי תסמינים והרגשתי טוב, אחרי כמה ימים התחיל להיות לי חום אבל ברוך השם אחרי כמה ימים זה עבר לי."

איך הגבת כשגילית שנדבקת בנגיף?

"האמת היא שלא נלחצתי במיוחד. התקשרתי לעוד חבר טוב שגם נדבק במסיבה, החלטנו שנעביר את זה על הצד הכי טוב ולקחו אותנו באמבולנס ביחד למלונית של חולי הקורונה."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




איך במלונית?

"סבבה לגמרי. זה ממש מלון, יש פה חדר אוכל, חדרים והכל. השבוע הביאו לי ולחברים שלי גם אוכל מהבית. אני ביחד פה עם כמה חברים טובים שלי. האווירה פה טובה, יש פה הרבה צעירים ואנחנו עושים מסיבות, כולם כבר מכירים את כולם כי כולנו באותו מקום ולא לתקופה קצרה."

אז אתה מגדיר את זה כחוויה?

"אני לא קורא לזה חוויה כי בכל זאת אנחנו חולי קורונה, אבל כולנו כאן מנסים להעביר את זה על הצד הכי טוב שיש."

איך אתה והחברים שלך מרגישים? מה קורה אם המצב מידרדר?"אני והחברים שלי ברוך השם מרגישים טוב וללא שום תסמינים אבל יש פה הרבה שכן יש להם. כשמישהו ממש לא מרגיש טוב הוא מתפנה לבית חולים אבל ממש בודדים האנשים שהגיעו למצב כזה פה. יש פה חמ"ל של הצבא, הצבא אחראי עלינו. אם אתה לא מרגיש טוב אז או שאתה מתקשר למוקד הקורונה של קופת החולים והם דואגים לך לפינוי או שאתה יורד לדבר עם הקבלה והם מפנים אותך לחמ"ל של הצבא שדואגים לפנות אותך לבית חולים."

יש ידוענים איתך במלונית?

"האמת שהזמר שקד קוממי פה, גם ג'וזי אם אתה מכיר."

שיטרית במלונית. ״מעביר את זה הכי טוב שאפשר״

איך מצליחים לשמור על כושר בתוך כל הסיטואציה המורכבת הזאת?

"המון אימוני מדרגות, כל היום מדרגות ומדרגות. יש פה כמה חבר'ה שאנחנו משחקים בינינו כדורגל בקטנה אבל זה לא משהו רציני."

איך הגיבו בקבוצה כששמעו שנדבקת בקורונה? נבהלו?

"לא נבהלו, רק התקשרו לשאול לשלומי ודאגו לי. המאמן יובל נעים התקשר אליי ושאל איך אני מרגיש, אמרתי לו שאני בסדר, שאעבור את זה ונתחיל את העונה כמו שצריך. אני מחכה בקוצר רוח לחזור לפתיחת האימונים עם הקבוצה, האמת שבלי קשר לכל עניין הקורונה, מאז שנגמרה העונה אני מחכה לרגע הזה, ועכשיו עוד יותר. אני מקווה לעשות את העונה הטובה ביותר שאני יכול ולתרום את כל מה שאני יכול לקבוצה מהבחינה האישית, ומבחינה קבוצתית לעמד בדרישות ובמטרות של הקבוצה."

טל שיטרית מחכה בקוצר רוח לחזור למגרשים. צילום: מדיה אדומים אשדוד

האם אתה מתחרט בדיעבד? אולי אתה רוצה למסור מסר לאנשים המזלזלים בנגיף הזה ולא שומרים על הנחיות משרד הבריאות?

"האמת שאני חושב שהמחלה הזאת יכולה להגיע לכולנו. זה יכול להגיע בסופר, בתחנת דלק, בבית ובעצם בכל מקום. אין איך למנוע את זה, פשוט לשמור על ההנחיות. זו לא מחלה קלה, צריך לשמור על ההנחיות ולנסות להתרחק מהצרות."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר