טום בן זקן וחבריו. צילום: אורי קריספין
טום בן זקן וחבריו. צילום: אורי קריספין

הפסד חמישי לראובן עטר

האדומים-צהובים ממשיכים לצנוח לאחר הפסד הבכורה של הקבוצה באצטדיון סמי עופר, משער בודד של אופיר מזרחי. ברדע עם אדום שני העונה הותיר את חבריו בעשרה שחקנים מהדקה ה-35

פורסם בתאריך: 1.10.17 22:14

     

זה אולי לא נגמר בתבוסה, למרות החיסרון המספרי, אבל אם תשאלו את אנשי מ.ס אשדוד הסיבה לכך היא יותר מכבי חיפה מאשר מ.ס אשדוד. רק נקודה אחת מ-18 אפשריות והפסד ראשון בהיסטוריה לאדומים-צהובים באצטדיון סמי עופר. רצף המשחקים האחרונים והטעויות השטותיות של הגנת אשדוד מובילות את הקבוצה עמוק אל מעבר למתחת הקו האדום והפיכה ממשית למועמדת מס' 1 לרדת ליגה עד כה העונה.

על הטעות הקשה, שוב חתום ניר ברדע, שחש לא בטוב וביקש חילוף, מנע התקפה חיפאית בידיו וכמו נגד בית"ר ירושלים קיבל אדום ישיר שני העונה והותיר את חבריו בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-35. 10 דקות לאחר מכן, סינתיהו סלליך מצא את ראשו של אופיר מזרחי שכבש את שער הבכורה שלו בליגה במדי מכבי חיפה. לקראת סוף תוספת הזמן של המחצית הראשונה דין דוד יכל היה להשוות אך הצלה של עומרי גלזר מנעה ממנו את שער הבכורה בליגה.

למרות החיסרון המספרי, עטר ניסה ליזום וביצע חילופים התקפיים כאשר הכניס את בהייה, חן עזריאל ומאוריסיו. למרות זאת, הקבוצה לא הגיעה למצבים מסוכנים והתגוננה מאחור. בדקה ה-92 כדור חופשי של טום בן זקן כמעט הפתיעה את גלזר אך אף שחקן לא הגיע כדי להכניסו אל השער. בסיום 1:0 למכבי חיפה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר