שחקני מכבי אשדוד. צילום: דוברות מכבי אשדוד

עכשיו נזכרים? מכבי אשדוד סיימה את העונה בניצחון

לאחר שכבר ירדה ליגה, מכבי אשדוד רשמה ניצחון משוגע, 106-105 על הפועל תל אביב לאחר הארכה במסגרת המחזור האחרון של ליגת ווינר סל

פורסם בתאריך: 14.7.20 09:58

     

מכבי אשדוד של עמית תמיר כבר ירדה באופן רשמי לליגה הלאומית ולמרות זאת, נלחמה בשיניים במשחק הבית שנערך אתמול (שני) מול הפועל ת"א, שהייתה חייבת את הניצחון במאבקי ההעפלה לפליאוף העליון. האשדודים הצליחו לחזור מפיגור 21 נקודות בדרך להארכה וניצחון שקטע רצף של תשעה הפסדים. מנגד, האדומים של יאניס קאסטריטיס נעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים וסיימו את העונה במקום השמיני בלבד, בדרך לדרבי לוהט מול מכבי תל אביב בסדרת רבע הגמר.

הפועל תל אביב פתחה את המשחק בריצת 3:22 אדירה בהנהגת סק הנרי, תומר גינת וים מדר, ובהמשך אף עלתה ליתרון מבטיח של 21 נקודות, בדרך ל -20 נקודות הפרש בסיומו של הרבע הראשון. הצהובים חזרו לעניינים וצימקו ל-10 הפרש ובהמשך אף צמצמו ל-5 בלבד בדרך ל 53-48 בסיום הרבע השני.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר רבע שלישי צמוד, התל אביביים ירדו ביתרון 74-67 לקראת פתיחת הרבע האחרון. לבסוף, מכבי אשדוד הצליחה להשוות ל 97-97 בסיום הרבע הרביעי וגררה את המשחק להארכה, בה קליעות עונשין של פול סטול לקראת הסיום עשו את ההבדל בדרך לניצחון משוגע של אשדוד בתוצאה 106-105. איזה סיום משוגע של מכבי אשדוד לעונה הקשה שעוברת עליה, אשדוד סיימה את העונה בטעם מתוק עם "שירת הברבור שלה".

בשורות אשדוד, פול סטול הצטיין עם 26 נקודות, 12 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, בעוד צוף בן משה תרם 23 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות, עמית עבו סיפק 15 נק’, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וג’יי אר הולדר הוסיף 13 נק’ ו-6 ריבאונדים. מנגד, 28 נקודות של ים מדר, 22 נק’ של תומר גינת, 18 נק’, 7 אסיסטים ו-5 ריבאונדים של סק הנרי ו-10 נק’ ו-5 ריבאונדים של כארם משעור, לא הספיקו לאדומים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר