הקפטן של הפועל אדומים אשדוד, לישי ביטון. צילום: שגיא נבט

הפועל אדומים: הקפטן לישי ביטון ומישל רוס ימשיכו בקבוצה

הקפטן לישי ביטון והקשר ההתקפי מישל רוס שהצטרף לקבוצה במהלך העונה החולפת, חתמו על חוזה וימשיכו באדום בעונה הקרובה

פורסם בתאריך: 9.7.20 09:38

     

הפועל אדומים אשדוד ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה וכעת הודיעה כי צמד שחקני הקישור ששיחקו במדי הקבוצה בעונה שעברה, מישל רוס והקפטן לישי ביטון ימשיכו באדום גם בעונה.

לישי ביטון (30) משחק בהפועל אדומים אשדוד מיום הקמתה מחדש של הקבוצה בליגה ג׳, לפני 5 שנים. ביטון עלה עם הקבוצה מליגה ג׳ עד לליגה א׳ ועשה התקדמות אדירה, עד כדי כך שכיום הוא נחשב לאחד הקשרים המובילים בליגה א׳. הוא חייב המון למאמן פיני עייש, שהסב אותו לעמדת קשר ״50-50״ ובכך ביטון גילה עצמו מחדש במגרש.

למרות הצעות גבוהות מעירוני מודיעין שמאמן פיני עייש בעצמו, ומקבוצות נוספות, ואף גישושים מהיריבה העירונית עירוני אשדוד שמצאה ספונסרים פרטיים שהסכימו לממן את העברתו של ביטון למדים הצהובים, הקשר המוערך החליט להישאר במועדון שעבורו מהווה בית, ושהוא נחשב בו ל״סמל״.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




האוהדים האדומים שמחו בשבועות האחרונים כשראו את ההחתמות המרשימות שמבצעת הקבוצה, אך בפורומים של האוהדים עלתה כל פעם שאלה אחת: ״מה עם לישי?״- כעת, הם יכולים להיות רגועים.

ביטון אמר לאחר החתימה: ״בשעה טובה ומוצלחת אני שמח להמשיך את העונה השישית שלי במועדון, לפנינו עונה מאתגרת מאוד ועם מטרה ברורה מתמיד, אני אעשה הכל ואף מעבר כדי לתת מעצמי 300% למען המועדון, הסמל ובעיקר בעיקר למען האוהדים מספר 1 בארץ שאני כל כך אוהב אותם ומעריץ אותם! תודה לרוני חג׳ג׳ על האמון והדבקות במטרה, תודה לצוות המקצועי ולהנהלה המדהימה שלנו שעושה הכל למען הקבוצה, מאחל לנו עונה מוצלחת ושמחה ויאללה הפועל!"

לישי ביטון. צילום: מדיה אדומים אשדוד

גם מישל רוס, הקשר ההתקפי שהצטרף לקבוצה באמצע העונה שעברה, ימשיך במדים האדומים בעונה הקרובה. רוס (29) הוא אשדודי שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. הוא אמר לאחר חתימתו על חוזה חדש במועדון: "אני שמח להמשיך לעונה נוספת בהפועל אדומים אשדוד, קבוצה עם מטרות ושאיפות גדולות, עבורי ללבוש את המדים האדומים זו גאווה גדולה, מאחל שתהיה לנו עונה מוצלחת, תודה רבה לכל העוסקים במלאכה ולצוות המקצועי."

מישל רוס. צילום: מדיה אדומים אשדוד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר