סאבה טאקה. צילום: מכבי AOV אשדוד

כדורעף: סאבה טאקה האריכה את החוזה במכבי אשדוד

סאבה טאקה ממשיכה לעונה שנייה בקבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד. טאקה היא השחקנית הגבוהה ביותר בליגת העל בכדורעף והיא אחת הזרות היחידות בליגת העל שנשארה בישראל בתקופת הקורונה. היא מתנשאת לגובה של 1.97 ושחקנית הנבחרת הלאומית של אלבניה. לאחר החתימה אמרה: ״אני מרגישה כאן כמו בבית״

פורסם בתאריך: 5.7.20 10:54

     

עם פרוץ מגפת הקורונה בארץ, ובעקבותיה ההודעה של איגוד הכדורעף על סיום העונה הסדירה, רוב הזרות המשחקות בליגת העל חזרו לארצן. סאבה טאקה (27) האלבנית, המשחקת בקבוצת הנשים של AOV אשדוד, היא אולי הזרה היחידה בארץ שהחליטה להישאר. היום (ראשון) הודיעה קבוצת הנשים של מכבי AOV אשדוד על הארכת החוזה של טאקה באשדוד. "אני מאוהבת בישראל ובאנשים כאן" אמרה במהלך העונה "אני מרגישה כאן כמו בבית, נהנית בכל יום, אוהבת את מזג האוויר ואת הים".

טאקה היא השחקנית הגבוהה ביותר בליגת העל ומתנשאת לגובה של 1.97 מ׳. בנוסף היא גם שחקנית הנבחרת הלאומית של אלבניה. מנהל ומאמן קבוצת הנשים, אורי שפירא, אמר: "אנחנו שמחים שסאבה ממשיכה איתנו. בעונה החולפת היא הייתה מהשחקניות הבולטות בליגה בחסימות. יש לה אישיות נהדרת, היא אהודה ואהובה ועובדת קשה כדי להשתפר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




טאקה נקלטה היטב בחברה הישראלית בכלל ובאשדוד בפרט. במהלך העונה האחרונה היא שימשה כמאמנת קבוצת השועלים, קבוצת החובבים של המועדון המשחקת בליגה א'. בתוך זמן קצר הצליחה טאקה לשפר פלאים את היכולת האישית והקבוצתית בקבוצה שבתום העונה מוקמה במקום הראשון בבית בתחתון ויצרה בקבוצה מרקם משפחתי. שחקני הקבוצה מגיעים באופן קבוע למשחקיה ומריעים עם חולצתה בכל נקודה שהיא משיגה.

סאבה טאקה. צילום: מכבי AOV אשדוד

טאקה מצטרפת ללנה שיינין שהאריכה את החוזה שלה בקבוצה וממשיכה לעונה שנייה. בקבוצה מעודדים מקצב בניית הקבוצה לעונה הבאה ומהשמירה על ההמשכיות. כזכור, למכבי אשדוד הייתה עונת בכורה חלומית בליגת העל כאשר סיימה את העונה הסדירה במקום השלישי ועם ביתיות בפליאוף.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר