שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. צילום: פבל

סיום מתוק: 3-1 למ.ס אשדוד על חדרה

ונתראה בעונה הבאה: מ.ס אשדוד גברה על הפועל חדרה בתוצאה 3-1 במשחק ביתי במסגרת המחזור האחרון של העונה. עידן דהן הצעיר שכבש צמד במחזור הקודם מול נתניה, כבש פעם נוספת

פורסם בתאריך: 2.7.20 22:32

     

‏במסגרת המחזור האחרון של ליגת העל, מ.ס. אשדוד אירחה הערב (חמישי) את הפועל חדרה באצטדיון ה יא׳. רן בן שמעון המשיך להעניק הזדמנויות בהרכב הפותח לשחקנים צעירים ממחלקת הנוער של המועדון, והפעם אלה היו זוהר זסנו ויוני סיסאי שזכו למקום בהרכב. גם השוער השני רון שושן המשיך לקבל קרדיט בין הקורות.

אשדוד פתחה טוב, וכבר לאחר ארבע דקות משריקת הפתיחה כוכב הקבוצה שלומי אזולאי ירה כדור חזק מחוץ לרחבה אל הרשת וקבע יתרון 1-0. האשדודים המשיכו לתקןף וחמש דקות לאחר מכן היא כבר הכפילה את היתרון ל 2-0 כשכדור רוחב של אוואני מצא את שגיב יחזקאל שנעץ אותו ברשת. התוצאה נשמרה עד הירידה להפסקת המחצית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בדקה ה-52, חדרה חזרה למשחק וצימקה ל 2-1 כשעמית מור בישל את השער לרועי זיקרי. השער אומנם נפסל תחילה על ידי הקוונית מאי מועלם, אך אושר לבסוף על ידי מערכת ה-VAR. מנגד, בן שמעון ערך חילופים משלו כשהוציא את כובשי שני השערים והכניס את החלוץ בן ה-19 שכבש צמד במחזור שעבר מול נתניה, עידן דהן. 50 שנות בלבד חלפו מכניסתו ודהן הצעיר הראה שוב ניצוצות של פוטנציאל כשהקפיץ כדור מעל שוער חדרה אוסטין אג'ידה והעלה את מ.ס אשדוד ל 3-1.
לבסוף, האשדודים של רן בן שמעון רשמו ניצחון נוסף, 3-1 על הפועל חדרה וסיימו את העונה בצורה טובה, עם יכולת מצוינת וניצוצות של שחקנים צעירים ומבטיחים תוצרת בית. אשדוד סיימה את העונה במקום השמיני ותקווה בעונה הבאה להעפיל אל הפליאוף העליון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר