אבי מלכה. צילום: מדיה אדומים אשדוד

אבי מלכה חתם בהפועל אדומים אשדוד, צ׳קול עזב

האדומים החתימו את הבלם אבי מלכה ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הלאומית ולפני כן במדי הפועל אשקלון בליגת העל. בנוסף, רחמים צ׳קול עזב את המועדון לאחר שלוש שנים

פורסם בתאריך: 2.7.20 12:06

     

הפועל אדומים אשדוד ממשיכה לבנות את קבוצת הגלקטיקוס המרשימה שלה. הקבוצה רשמה היום (חמישי) רכש מרשים נוסף בדמותו של הבלם אבי מלכה, שנחשב לאחד הבלמים הבכירים בליגה הלאומית וצפוי לשתף פעולה העונה בחלק האחורי של האדומים עם הבלם שנחשב לטוב בליגה א׳, פיליפ חאיכ.

מלכה (33) שיחק בעברו שנים רבות בליגה הלאומית במדי מכבי באר שבע, מכבי קריית גת, מכבי הרצליה והפועל אשקלון. במדי אשקלון, תחת מאמנה של הפועל אדומים אשדוד כיום- יובל נעים, אף הגיע מלכה לשחק כשחקן קבוע בליגת העל. בשנתיים האחרונות שיחק במדי הפועל קטמון ירושלים בליגה הלאומית וכעת הוא יורד לליגה א׳ כדי לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר יובל נעים בפרויקט השאפתני של הפועל אדומים אשדוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר החתימה אמר מלכה: ״זכות גדולה עבורי לחתום במועדון גדול כמו הפועל אדומים אשדוד. אני שמח מאוד להיות חלק מהמשפחה האדומה ואני אעשה הכל כדי לעמוד במטרות ולשמח את האוהדים. שתהיה לנו עונה מוצלחת. תודה רבה לצוות ולהנהלת המועדון על האמון ההדדי״.

שחקן נוסף שצפוי להצטרף למועדון בימים הקרובים הוא המגן הימני טל משען, שנחשב לאחד מהטובים בליגה א׳ ושיחק בעונה האחרונה בירמיהו חולון. עם חתימתו בקבוצה צפוי משען להשלים את חוליית ההגנה האדומה לעונה הקרובה, ביחד עם צמד הבלמים חאיכ ומלכה, עם המגן השמאלי טל שיטרית והשוער גיא סאלם.

בתוך כך, בהפועל הודיעו היום (חמישי) על עזיבתו של אחד משחקני המפתח של הקבוצה בשנים האחרונות, ששיחק בקבוצה עוד כשהייתה בליגה ב׳ ושער שכבש בנגיחה אף מזוהה כ ״שער העלייה״ של המועדון לליגה א׳, רחמים צ׳קול. צ'קול רשם במדי הקבוצה כ-80 הופעות בשלוש עונות וכבש 16 שערים.

רחמים צ'קול חוגג. צילום: מדיה אדומים אשדוד

מהפועל אדומים אשדוד נמסר: ״היום אנחנו נפרדים משחקן נשמה ואהוב מאוד שסיפק לקבוצה, לאוהדים ולכולנו אין ספור רגעים שמחים וכבש שערים מכריעים ובעלי משמעות לעתיד המועדון. אז אנו רוצים להגיד המון תודה לרחמים צ'קול על תקופה מדהימה שעברנו יחד, בשם הנהלת המועדון, הצוות המקצועי, השחקנים והלב של המועדון- האוהדים אנו רוצים להגיד לך תודה ובהצלחה בתחנה הבאה שלך, לנו אין ספק שעוד נפגש בעתיד.״

צ׳קול נפרד מהמועדון האדום בכמה מילים: "היום אני נפרד ממועדון שהפך לחלק בלתי נפרד מחיי בשלוש העונות האחרונות. עברתי הרבה בקריירה שלי כשחקן אבל ללא ספק אלה השנים שאני אקח איתי לתמיד, הרגעים השמחים, העצובים, החגיגות ובעיקר האהבה הגדולה שקיבלתי מכולם. תודה רבה לבעלים רוני חגג על האמון והתמיכה, להנהלת האדומים בהווה ובעבר על כל הנתינה והחיבור המדהים בינינו. אני נפרד בכאב גדול מהאוהדים המדהימים והכי מיוחדים, במילים אחרות, הקהל מספר 1! תודה על האמון אוהב אתכם ומאחל לכם שתגיעו רחוק כי זה כל כך מגיע לכם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר