אלכס צ'וברביץ' מול הפועל אילת. צילום ארכיון: דוברות מכבי אשדוד

כדורסל: 93-87 להפועל אילת על מכבי אשדוד

הפסד שלישי ברציפות לקבוצה של עמית תמיר מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה, הפעם לאחר משחק שהיה די צמוד מול הפועל אילת

פורסם בתאריך: 29.6.20 20:48

     

לאחר שפתחה את חזרתה של ליגת ווינר סל בשתי תבוסות מול מכבי ת״א ועירוני נהריה, מכבי אשדוד יצאה הערב (שני) למשחק חוץ נוסף, הפעם מול הפועל אילת ורשמה הפסד נוסף, הפעם בהפרש חד ספרתי, 93-87. בניגוד לאשדוד, אילת ממשיכה להיראות מצוין ורשמה את הניצחון השלישי שלה ברציפות מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה.

הקבוצה של עמית תמיר היוותה יריבה שקולה לאילת בזכות רבע שלישי מצוין, אבל בסופו של דבר רשמה הפסד נוסף שהותיר אותה אחרונה בפער ניכר מהקבוצות שמעליה, בדרך לליגה הלאומית. מילטון דויל הוביל את המנצחת עם 26 נקודות, דבון סקוט עם 23 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. מנגד, 20 של ג’יי אר הולדר עבור אשדוד לא מנעו את ההפסד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המשחק נפתח בפארסה של ממש, כאשר במצב של 0:2 למארחת נכבו השעונים ולוח התוצאות והמשחק נעצר למספר דקות עד שהעניין טופל. כבר בדקות הראשונות המארחים ברחו ליתרון דו ספרתי ובתום הרבע הראשון לוח התוצאות הראה 16:30 לאילת. עד המחצית אשדוד הצליחה לצמק ל-12 הפרש.

במחצית השנייה, פול סטול וזאק קאתברטסון הובילו ריצה אשדודית שהורידה את הפער לנקודה בלבד, אך בסופו של דבר הצהובים שוב פישלו במאני טיים ואילת יצאה כשידה על העליונה עם ניצחון 87:93.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר