עידן דהן מול שחקן יריב. צילום: דוברות מכבי נתניה

חמסה חמסה חמסה: 5-2 גדול למ.ס אשדוד על נתניה

נתניה הובילה 1-0, אך לאחר שנותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-18 התפרקה מול השחקנים הצעירים והמוכשרים של מ.ס אשדוד, שהוכיחו שיש למועדון עתיד ורוד

פורסם בתאריך: 28.6.20 23:27

     

לאחר שספגה הפסד מאכזב במשחק בית מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר, מ.ס אשדוד יצאה הערב (ראשון) לאצטדיון היהלום למשחק מול מכבי נתניה המקומית, משחק שהוא בעצם לפרוטוקול בלבד, שכן שתי הקבוצות הבטיחו את הישארותן בליגה.

עקב כך, גם מאמנה של מ.ס אשדוד רן בן שמעון וגם צמד המאמנים של נתניה, סלובודאן דראפיץ׳ ושי ברדה החליטו להעניק צ׳אנס בהרכב הראשון לכמה שחקנים צעירים ממחלקת הנוער של המועדון. באשדוד אלו היו מור עדרי, עידן דהן וניר חסון. השוער השני רון שושן פתח בין הקורות של מ.ס גם הערב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




דווקא המארחת החלה את המשחק בצורה הטובה יותר, ולאחר 9 דקות הצליחה לעלות ליתרון לאחר שחן עזרא התנער מהשמירה של טום בן זקן והגביה כדור טוב לראשו של גיא מלמד, שנגח פנימה. 5 דקות לאחר מכן, ניסיון של מונטרי קמהאני להשוות את התוצאה לא צלח כשמתן לוי הציל את הכדור מקו השער.

בדקה ה-18 הגיעה נקודת התפנית של המשחק, כשהמגן הימני הצעיר של מכבי נתניה, כארם ג׳אבר הכשיל את שלומי אזולאי ברחבה והשופט יגאל פריד הצביע על הנקודה הלבנה ושלף לעברו כרטיס אדום. רועי גורדנה הותיק לא התבלבל, כבש את הפנדל בקור רוח וקבע שוויון, 1-1. בדקה ה-30 שיתוף פעולה בין שני צעירים מוכשרים, תוצרת מחלקת הנוער של מ.ס הוביל למהפך של האשדודים. מור עדרי הגביה כדור מצוין לראשו של עידן דהן שנגח פנימה.

מ.ס אשדוד מול מכבי נתניה. צילום: דוברות מכבי נתניה

5 דקות לאחר מכן, דהן השלים צמד עם שער מרשים. החלוץ הצעיר השחיל בין הרגליים לאחד משחקני ההגנה של נתניה ושלח פצצה ברגל שמאל אל הרשת הגבוהה של רז כרמי, 1:3 לאשדוד. ואם זה לא מספיק, אז רגע לפני הירידה למחצית שוערה של נתניה רז כרמי נפגע בראשו והוחלף ע״י השוער השלישי של הקבוצה, רוי בייגל.

בדקה ה-58, גם בייגל ״זכה״ להוציא כדור מהרשת לאחר שצעיר נוסף של מ.ס, מוחמד כנעאן שנכנס כמחליף במחצית הראה את היכולת הגבוהה שלו כששיגר פצצה מ-20 מטרים אל חיבורי השער. 3 דקות לאחר מכן, הסקורר הגדול של מ.ס, דין דוד התכבד גם הוא בשער והעלה את האשדודים ל 5-1.

רבע שעה לסיום, השופט יגאל פריד העניק פנדל גם לצהובים מנתניה וניקו אולסק הצליח לצמק את התוצאה ל 5-2, אך זה לא עזר למקומיים שהובסו ע״י הצעירים המוכשרים של רן בן שמעון, ועם כאלה שחקנים צעירים, העתיד של מ.ס אשדוד בהחלט נראה ורוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר