שגיב יחזקאל. צילום: טל אקוקה

אחרי עוד מבול של שערים: מ.ס אשדוד הפסידה לכפ״ס

לאחר תיקו 3-3 מול בני יהודה, מ.ס אשדוד נקלעה למשחק נוסף רב שערים מול הפועל כפר סבא, כשהפעם הפסידה בתוצאה 3-2

פורסם בתאריך: 24.6.20 22:51

     

לאחר שספגה שער מאכזב בדקה ה-90 וסיימה בתיקו רב שערים, 3-3 מול בני יהודה השבוע, מ.ס אשדוד אירחה הערב (רביעי) באצטדיון ה יא׳ את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-31 של הפליאוף התחתון. רן בן שמעון החליט לעלות עם הרכב מפתיע ולהעניק הזדמנות לשוער השני, רון שושן בין הקורות ולמלך השערים של קבוצת הנוער בעונה החולפת, עוז בילו.

כבר בדקה החמישית האורחים מכפר סבא עלו ליתרון מפתיע כשמ.ס אשדוד שילמה על שמירה לקויה בכדור קרן וספגה שער מראשו של אביב סולומון. 7 דקות לאחר מכן, המגן השמאלי של אשדוד, מונטרי קמהאני השווה את התוצאה ל 1-1. בדקה ה-23, הפועל כפר סבא עלתה ליתרון נוסף כשעומר פדידה ניצל בישול נהדר של בן ריייכרט והעלה את קבוצתו ליתרון 2-1. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.

מונטרי קמהאני. צילום: טל אקוקה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




7 דקות מפתיחת המחצית, הפעם עומר פדידה מצא את עצמו בצד המבשל כשמצא בכדור גדול את קיזיטו, שהעלה את הירוקים מהשרון ל 3-1. בדקה ה-73, כוכבה של אשדוד שלומי אזולאי צימק את התוצאה ל 3-2. תחילה השער נפסל עקב טענת נבדל, אך לאחר בדיקת במערכת ה- VAR השופט רועי ריינשרייבר אישר את השער. הלחץ הגדול שהפעילו האשדודים על שערו של איתמר ישראלי עד לסיום המשחק לא עזר, ומ.ס אשדוד רשמה הפסד ביתי מאכזב, בתוצאה 3-2 מול הפועל כפר סבא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר