שחקני מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה

מבול של שערים: 3-3 בין מ.ס אשדוד לבני יהודה

לאחר משחק מטורף ומלא תהפוכות באצטדיון בלומפילד, מ.ס אשדוד ובני יהודה נפרדו בתיקו 3-3

פורסם בתאריך: 21.6.20 23:09

     

מ.ס אשדוד יצאה הערב (ראשון) לאצטדיון בלומפילד למשחק מול בני יהודה במסגרת המחזור ה-30 בליגת העל, וסיימה בתיקו לאחר משחק משוגע ומלא בשערים ותהפוכות.

אשדוד החלה את המשחק בסערה, כשכבר לאחר 5 דקות משריקת הפתיחה יעקב בריהון בישל לדין דוד שנמצא בכושר מצוין את השער הראשון. בדקה ה-11, הגיע גם השער השני של האשדודים, הפעם מרגליו של בריהון שקפץ על ריבאונד מבעיטה חזקה של שלומי אזולאי, ביצע הטעיה וירה בעיטה חדה ושטוחה פנימה, 2-0 מ.ס אשדוד כבר לאחר 11 דקות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




6 דקות לאחר מכן, בני יהודה חזרה לחיים כשצימקה את התוצאה ל 2-1. שי מזור סובב כדור חופשי לתוך הרחבה, והחלוץ הצעיר רועי בן שמעון התרומם מצוין ונגח מקרוב פנימה. בדקה ה-22, מ.ס ספגה מכה אנושה כשהחלוץ המצטיין שלה וכובש השער הראשון, דין דוד נפצע והוחלף על ידי עידן דהן הצעיר.

בני יהודה פתחה בצורה טובה את המחצית השנייה, ובדקה ה-56 השוותה את התוצאה ל 2-2 כשאבישי כהן מצא בהרמה מצוינת את ראשו של רועי בן שמעון, שהשלים צמד.

מגמת שילוב הצעירים ב מ.ס אשדוד החלה לעלות, וגם חמזה מוואדי עלה מהספסל בדקה ה-65 להופעת בכורה בקבוצה הבוגרת. 11 דקות לאחר מכן, הוא רשם הופעת בכורה מוצלחת עם שער בכורה לאחר שניצל טעות קשה של בלם המארחים אליסון דוס סנטוס, וירה בעיטה חזקה אל הרשת, 3-2 מ.ס אשדוד.

אך מי שחשב שזה גמור, טעה. מ.ס הצליחה לאבד פעם נוספת יתרון במשחק כשספגה שער מאכזב מבחינתה מרגליו של דור ג׳אן, בדקה ה-90, שער שקבע את תוצאת המשחק, 3-3 בין בני יהודה ל מ.ס אשדוד במשחק נהדר שסיפק הרבה דרמות ושערים.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, טום בן זקן, גיל כהן, טימותי אוואני, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, רנאן ארייאס, שלומי אזולאי, מוחמד כנעאן, יעקב בריהון, דין דוד.

הרכב בני יהודה:
איתמר שאבי, אבישי כהן, דן מורי, אליסון דוס סנטוס, אמיר רוסתום, סגס תאמבי, שי מזור, מתייה ליוויץ׳, קנגאני, עמית זנטי, מוחמד גדיר.

אצטדיון: בלומפילד, יפו
שופט המשחק: ניב שטיין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר