ג׳קי בן זקן. צילום: לירון מולדובן

ג'קי בן זקן: "מרוצה מאוד מהיכולת של מ.ס אשדוד"

האיש החזק במועדון ספורט אשדוד הביע שביעות רצון מההופעה האחרונה של הקבוצה מול נס ציונה, הופעה שבעצם הבטיחה את הישארותה בליגה. ולגבי העונה הבאה? הוא אופטימי

פורסם בתאריך: 18.6.20 15:59

     

לאחר התבוסה שספגה בשבוע שעבר בקריית שמונה, מ.ס אשדוד חזרה הביתה וחזרה להיראות כמו הקבוצה המלהיבה של הפליאוף התחתון, כשגברה על נס ציונה עם ניצחון 2-0. האיש החזק במועדון, ג'קי בן זקן, אמר השבוע ל "כאן דרום" שהוא אהב את מה שראה מהקווים.

ג'קי, אתה מרוצה מהיכולת של הקבוצה?
"מרוצה מאוד ומאמין שבעונה הבאה נראה שיפור".

טום הבן שלך מציג יכולת טובה מאז החזרה החלקה שלו מהפציעה.
"מסכים איתך, אבל מעדיף לא לדבר על הבן שלי."

ג׳קי וטום בן זקן לאחר הניתוח שטום עבר בעקבות פציעתו. תמונה מתוך חשבון האינסטגרם של טום בן זקן

מאמן הקבוצה, רן בן שמעון היה מרוצה מהניצחון בסיום המשחק, אך עדיין הרגיש שקבוצתו יכלה 'להרוג' את המשחק מוקדם יותר: "זה ניצחון חשוב מאוד. התחלנו את המשחק יוצא מן הכלל, יכולנו לעלות ליתרון של 3-0 כבר בדקה ה-20. לא עשינו את זה וקצת סיבכנו את עצמנו, אבל עמדנו מול קבוצה מאוד טובה ומאומנת, אני חושב שליאור זאדה עושה עבודה מצוינת כמאמנה של נס ציונה. פחדתי להסתבך במקומות שלא צריך להסתבך בהם אבל בסופו של דבר הניצחון הזה הביא אותנו לסוג של חוף מבטחים ואני מאוד שמח על כך. אשדוד עברה מספיק מאבקי תחתית בשנים האחרונות, כל שנה יש 'סרט מלחמה', מספיק עם זה קצת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עוד הוסיף המאמן: "אני מאוד רוצה להתחיל לבנות את העונה הבאה בראש שקט. רוב הזמן אשדוד משחקת כדורגל טוב, ואפשר היה לגמור את המשחק הרבה יותר מהר. לפעמים אתה מקבל גול בקלות ואז היינו הולכים לבכות ורודפים אחרי הזנב של עצמנו. מספיק שהיינו מקבלים גול ממוסא מאזו שהחמיץ, והם היו חוזרים למשחק." על המשחקים שנותרו עד לסיום העונה, אמר בן שמעון: "אני עוד לא הולך לים, גם למשחקים הבאים נבוא טוב. זו גם הזדמנות לבחון שחקנים, אנחנו רוצים לנצח עד סוף העונה ולסיים כמה שיותר גבוה."

רן בן שמעון. מאחורה ג׳קי בן זקן עם מסיכה. צילום: טל אקוקה

כוכב הקבוצה, שהמשיך בכושרו הטוב גם במשחק מול נס ציונה, שלומי אזולאי אמר: "נגד קריית שמונה לא היינו טובים, זה היה ברור. עברנו שבוע מצוין עם הרבה שיחות גם בפן המנטלי ואני שמח שעשינו מאמץ קבוצתי אדיר מבחינה הגנתית ושבסוף ניצחנו. נבנתה פה קבוצה כישרונית עם פוטנציאל גבוה, שילוב עם צעירים שבאו מהנוער. זה הרגיש לנו כפספוס כי יכולנו להיות במקום גבוה יותר, עשינו צעד חשוב להישארות ונמשיך קדימה. אני מרגיש פה בבית מהרגע הראשון, נהנה מכל רגע. ללכת לים? עוד מוקדם, שמח שעשינו צעד להישארות, נעשה עוד משחק טוב או שניים כדי להבטיח הישארות".

שלומי אזולאי. צילום: פבל

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר