יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן
יוסי כנפו. צילום: ליאב אחאבן

בית"ר אשדוד החלה להתכונן לעונה הקרובה

בבית"ר אשדוד שואפים גבוה, ובנוסף להשארת בסיס השחקנים הקיים במועדון, מעוניינים להתחזק בעידן שריקי ועמירן ביטון. יוסי כנפו: "רוצה אצלי רק שחקנים שנלחמים, ניקיתי את הרעל שהיה לי בקבוצה"

פורסם בתאריך: 19.6.20 14:36

     

העונה הקרובה תהיה עונה היסטורית עבור בית"ר אשדוד, שתשחק בליגה ב' לראשונה בתולדותיה. הקבוצה של יוסי כנפו מכוונת גבוה, והבעלים כנפו מאמין ששמירה על רובו של הסגל הקיים, בתוספת חיזוק של כמה שחקנים בכירים תספיק לקבוצתו להתמודד בצמרת הגבוהה ואולי אף לעלות לליגה א' העונה. כמו כל המשק בעולם, גם כנפו ובית"ר אשדוד נפגעו כלכלית בשל משבר הקורונה, ולכן הבעלים החליט לקצץ לשחקני הקבוצה בעונה האחרונה את המשכורות ב 25 אחוזים, ואת מענקי העלייה בחצי. על פי הבעלים, השחקנים קיבלו זאת בהבנה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




ההכנות של בית"ר לעונה הבאה כבר בעיצומן. אריאל טרבלסי, מושיקו שעשוע, נתן גנון, אלירן זראי, ולדי ריבלקו, דניאל סגה, אשר אלחרר, שגיא יעיש, רועי בר און, עמית זריהן ולירון אברג'ל שהיו חלק משמעותי מעונת העלייה של הקבוצה סיכמו על המשך דרכם במועדון בעונה הקרובה, ויהוו את בסיס הקבוצה בנוסף לכמה שחקני חיזוק שעל הכוונת של הבעלים יוסי כנפו.

כפי שפורסם לראשונה ב "כאן דרום", השחקן הבכיר ביותר שעל הכוונת של בית"ר הוא עידן שריקי, החלוץ הוותיק לו קריירה עשירה ב מ.ס אשדוד, מכבי נתניה וקבוצות נוספות בארץ ואף בפולין. שריקי (38) שיחק בשנתיים האחרונות בהפועל אדומים אשדוד. בעונת 2018-19 סיים כסגן מלך השערים של ליגה א' דרום עם 20 שערים, אך בעונה האחרונה חלה דעיכה ביכולתו כשכבש שני שערים בלבד. שריקי סיים את חוזהו באדומים וככל הנראה לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה.

עידן שריקי חוגג. צילום: ליאב אחאבן.

עידן שריקי חוגג. צילום: ליאב אחאבן.

הוא מנהל מו"מ עם כמה קבוצות בליגה א' וליגה ב', אך הרציניות ביותר בכוונותיהן להחתימו הן בית"ר אשדוד, בני פרדיס ועירוני מודיעין אותה מאמן פיני עייש, לו קשרים טובים עם שריקי עוד מתחילת הקריירה של החלוץ. כרגע ישנם פערים בין שריקי לבית"ר אשדוד, בעיקר בשל הדרישה שלו להגיע רק פעם בשבוע לאימון. בבית"ר מצפים כי שריקי יסכים להגיע ללפחות שני אימונים בשבוע. למרות הפערים, החלוץ נותן עדיפות לקבוצה האשדודית על בני פרדיס למרות שהיא משחקת בליגה א' ועל מודיעין של פיני עייש, שעם כל הכבוד לשאיפות העלייה שלה, שריקי גר באשדוד ועובד בנוסף במחלקת הנוער של הפועל אדומים אשדוד, ולכן יהיה עבורו הרבה יותר נוח לשחק בקבוצה מאשדוד.

בנוסף, הקבוצה מעוניינת להתחזק בקשר אחורי, כשאקס נוסף של הפועל אדומים אשדוד, עמירן ביטון על הכוונת. גם ביטון נמצא על הכוונת של מאמנו לשעבר פיני עייש בעירוני מודיעין, ובניגוד לשריקי- כרגע הוא נותן עדיפות למאמנו לשעבר ולפרויקט האשפתני שהוא בונה במודיעין. יוסי כנפו מסר כי הוא על סף סיכום עם שני שחקני הגנה בכירים נוספים.

עמירן ביטון במדי הפועל אדומים אשדוד. צילום: מדיה אדומים אשדוד

עוד אמר הבעלים של בית"ר אשדוד: "אני רוצה אצלי שחקנים שנלחמים, שחקן שיבוא לעבוד ויתן 200 אחוז. את כל הרעל שהיה לי בקבוצה זרקתי בשנה שעברה לקבוצות האחרות בליגה ג' כמו אשדוד סיטי ובני אשדוד. בניתי קבוצה בריאה וזה השתלם לי בסוף כשעלינו ליגה. אנחנו מחכים שהטוטו, ההתאחדות ומרכז בית"ר יעזרו לנו בתקציבים. בנוסף אני אשמח מאוד שאנשים שאוהבים כדורגל ורוצים לעזור ולתרום יעשו זאת כספונסרים שלנו. גם עיריית אשדוד גם צריכה לתת לנו מענק עלייה של 25 אלף ש"ח ותקצוב של כ-100 אלף ש"ח לעונה הקרובה, הבעיה היא שהעירייה לוקחת לנו 2500 ש"ח על השכרת המגרש עבור משחק ו250 ש"ח על השכרת המגרש עבור אימון."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר