נתנו הצגה. שחקני עירוני אשדוד

עירוני אשדוד והפועל 'אדומים' נותרו בראשות הליגה

שתי הקבוצות בעלות אותו מאזן נקודות נמצאות בשני המקומות הראשונים לאחר שהפועל 'אדומים' איבדה נקודות בעוד עירוני אשדוד ניצחה 4:0 משער ושני בישולים של ברוך דגו

פורסם בתאריך: 27.9.17 18:04

     

המאבק בין מכבי עירוני אשדוד להפועל 'אדומים' בעיצומו. היום שתי הקבוצות קיימו את המחזור השלישי של ליגה ב' דרום. לאחר ששתי הקבוצות רשמו ניצחונות מרשימים בשבוע שעבר עירוני נגד מכבי נתיבות בחוץ (3:0) והאדומים הצליחו בעשרה שחקנים לעשות ניצחון דרמטי בדקה ה-90 נגד מ.ס שיכון המזרח בבית. הפעם הזה תורה של עירוני לארח את בני אילת בעוד האדומים יצאו להתארח את מכבי עירוני קריית מלאכי החזקה. 'האדומים' התקשו מאוד לפתח משחק טוב נגד היריבה העיקשת אך הצליחו להשיג נקודה יקרה שהותירה אותה לעת עתה במקום הראשון.

לעומתה אוהדי עירוני אשדוד שהגיעו לאצטדיון הסינטטי באשדוד, נהנו מתצוגת כדורגל כמו בשבוע שעבר. עירוני אשדוד החלה את המשחק בצורה לא טובה עם החמצת פנדל של ערן מלכין בדקה ה-15, אבל זו הייתה רק יריית הפתיחה. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס. בדקה ה-53 ברוך דגו החל מסכת הכיבושים לאחר שכבש את שערו השני בקבוצה. לאחר שדגו סיים את מנת חלקו בכיבושים הוא החל גם לבשל לחבריו. בדקה ה-72 שהאב פשאי כבש את שער הבכורה שלו מבישול של דגו שמצא אותו בתוך הרחבה. בדקה ה-80 נדב עמר מצא את הרשת בנגיחה והשיב בשער בכורה משלו. בדקה ה-85 בר קחלון דהר על האגף, קיבל מסירת עומק מצוינת מדגו שרשם את הבישול השני שלו ומצא את הרשת. 4:0 גדול לעירוני על בני אילת, שהשוותה את המאזן שלה לזה של הפועל 'אדומים'.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר