שגיב יחזקאל ושלומי אזולאי. האחד פצוע, האם השני יתאושש וישחק? צילום: טל אקוקה

אין כמו בבית: 2-0 ל מ.ס אשדוד על נס ציונה

לאחר שספגה תבוסה של 3-0 במשחק החוץ מול קריית שמונה, מ.ס אשדוד חזרה הביתה וגברה על סקציה נס ציונה משער של שגיב יחזקאל, ושער עצמי של דריס וויטנס

פורסם בתאריך: 14.6.20 06:49

     

לאחר ירידת המתח שחוותה בשבוע שעבר כשהפסידה 3-0 לקריית שמונה, מ.ס אשדוד אירחה אמש (שבת) במסגרת המחזור ה-29 של ליגת העל את יריבתה הישירה של קריית שמונה לקרבות התחתית, סקציה נס ציונה. רן בן שמעון חזר למערך הרגיל של הקבוצה, עם 4 שחקני הגנה לאחר שפתח עם מערך של שלושה בלמים בהפסד בצפון.

רן בן שמעון. מאחורה ג׳קי בן זקן עם מסיכה. צילום: טל אקוקה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אשדוד פתחה את המשחק בסערה ונראה שחזרה לעצמה. לאחר רבע שעה בשליטה מוחלטת של המקומיים, שלומי אזולאי, המאסטרו של מ.ס שלא מפסיק לנפק כדורים נהדרים לשחקני ההתקפה של הקבוצה, מצא באגף את דין דוד, שמסר כדור רוחב מושלם לשגיב יחזקאל שנכנס לרחבה ומקרוב הכניע בנגיעה את השוער עומרי גלזר, 1-0 מוקדם ומוצדק למ.ס אשדוד. האורחים מנס ציונה הלכו קדימה לאחר שספגו, בניסיון להשוות את התוצאה אך ללא הצלחה. ותוצאת המחצית הייתה 1-0 לאשדודים.

שגיב יחזקאל כובש. צילום: טל אקוקה

שגיב יחזקאל חוגג את שער היתרון. צילום: טל אקוקה

המחצית השנייה הייתה רגועה יחסית בהשוואה לראשונה, אשדוד השתלטה על המשחק וניסתה להכפיל את היתרון כשהגיעה לכמה מצבים ליד שערו של גלזר. המצב הטוב ביותר במחצית השנייה היה דווקא של האורחים, מוסא מאזו נכנס במקומו של אופק ביטון בדקה ה-68, וכמעט הותיר חותם בנגיעתו הראשונה בכדור. רז נחמיאס הגביה לראשו של החלוץ, שמחמישה מטרים ומעמדה חופשית לחלוטין נגח החוצה.

6 דקות לאחר מכן, נס ציונה נענשה כששלומי אזולאי בעט אל השער, הכדור פגע בבלם הבלגי דריס וויטנס, שינה כיוון, הטעה את השוער ונכנס אל הרשת. וזה היה השער שבעצם קבע את תוצאת המשחק, 2-0 למ.ס אשדוד שחזרה אל מסלול הנצחונות.

מ.ס אשדוד מול סקציה נס ציונה. צילום: טל אקוקה

בעקבות הניצחון אשדוד הבטיחה באופן מעשי את הישארותה בליגה העונה, ומי שצריכים לשלוח פרחים לקבוצה של רן בן שמעון הם אנשי עירוני קריית שמונה, שאשדוד, לא במכוון כמובן, תרמה להם רבות במאבקי התחתית בהם הם נמצאים. בשבוע שעבר מ.ס הפסידה לקבוצה מהצפון בתוצאה 3-0, ואמש ניצחה את יריבתם הישירה לקרבות התחתית, סקציה נס ציונה.

כעת, בארבעת המחזורים שנשארו לפלייאוף התחתון, תנסה מ.ס אשדוד לעמוד במטרה שהציבה לעצמה, סיום במקום השביעי (הגבוה ביותר בפלייאוף התחתון) תוך כדי הצגת כדורגל התקפי ויפה, ושילוב שחקנים צעירים ממחלקת הנוער של המועדון. ביום ראשון (21.6, 20:30) האשדודים יתארחו באצטדיון בלומפילד אצל בני יהודה, הקבוצה שכרגע נמצאת במקום השביעי הנכסף.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמהאני, רועי גורדנה, פיראס אבו-עקל, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב סקציה נס ציונה:
עומרי גלזר, נועם כהן, פרנסיסקו דוטארי, איתי עוזרי, רז נחמיאס, אופק ביטון, אלעד שחף, סביאן לילאי, רז שטיין, דור כוכב, אייל שטרכמן.

אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: גל לייבוביץ׳

מ.ס אשדוד מול סקציה נס ציונה. צילום: טל אקוקה

רועי משפתי. צילום: טל אקוקה

טימותי אוואני. צילום: טל אקוקה

הקפטן טום בן זקן. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר