פול סטול. צילום: אורי קריספין.
פול סטול. צילום: אורי קריספין

הכדורסל חוזר, מכבי אשדוד מתכוננת

לאחר שמכבי אשדוד חזרה להתאמן אימונים מלאים עם מגע בשבוע שעבר, פול סטול ושלושת הזרים החדשים יצאו מהבידוד והצטרפו לאימוני הקבוצה השבוע

פורסם בתאריך: 11.6.20 19:57

     

לאחר חזרתה של ליגת העל בכדורגל, בשבוע הבא תחזור לפעילות גם ליגת העל בכדורסל. ומכבי אשדוד, שנמצאת על סף ירידה לליגת המשנה, מתכוננת להמשך העונה. מאמנה החדש של הקבוצה, עמית תמיר מנסה לחזק את סגל הקבוצה בעזרת האמצעים הדלים שעומדים לרשותו. כזכור, כל הזרים של הקבוצה חוץ מפול סטול עזבו לארה"ב ולא יחזרו לקבוצה. בנוסף, ליאור אליהו ועודד ברנדווין נפצעו וגמרו את העונה. הפציעה של אליהו התרחשה עוד לפני פגרת הקורונה, של ברנדווין לעומת זאת התרחשה באימון הקבוצה בשבוע האחרון, כשהכדור פגע בו בחוזקה ושבר את כף ידו.

עודד ברנדווין. צילום: מכבי אשדוד

בגזרת החיזוק הישראלי, עמית תמיר צירף לקבוצה את דולב דראפיץ' ודור גולדנברג, פורוורד בן 25 בגובה 2.04 מטרים שחוזר לליגה הבכירה לאחר 5 שנים. בעונה החולפת הוא שיחק באליצור יבנה, בשורותיה רשם 5.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בגזרת הזרים, מכבי אשדוד החזירה לשורותיה את כוכב הקבוצה, הרכז המקסיקני פול סטול, וצירפה לשורותיה שלושה זרים חדשים. הראשון שבהם הוא אלונזו קולמן, פורוורד בן 31 בגובה 2.03 מטרים, שעולה לליגה הבכירה אחרי שלוש קדנציות בלאומית. הוא הגיע ארצה לראשונה בעונת 17/18 ושיחק במכבי רחובות, במדיה רשם 17.3 נקודות, 10.8 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. לאחרונה הוא עבר להפועל ר"ג/גבעתיים, אחרי שפתח את העונה בהפועל עפולה, עימה רשם ב-14 משחקים שורה סטטיסטית של 14.5 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-30 דקות לערב. כמו כן הוא שיחק בקנדה, איסלנד, מקסיקו, פינלנד וצרפת. הזר השני שאשדוד צירפה הוא ג'אירוס הולדר, פורוורד בן 25 המתנשא לגובה של 2.01 מטרים. הולדר שיחק בליגה הקנדית וגם בלסטר האנגלית, במדיה השתתף בעונה החולפת במסגרת היורופקאפ והעמיד ממוצעים של 10.2 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הזר הנוסף הוא זאק קאטברסון, פורוורד בן 23 המתנשא לגובה של 2.01 מטרים. קתברטסון ששיחק העונה בליגה השבדית הוא בוגר אוניברסיטת קואסטל קרוליינה משנת 2019 בה רשם 18.2 נקודות ו-5.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הראשונה שלו כמקצוען העביר בבוראש השבדית, אחת הקבוצות החזקות בליגה הראשונה, שאף שיחקה במוקדמות היורופקאפ. ב-31 משחקים במסגרת הליגה השבדית הוא רשם 15 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.
מכבי אשדוד המתחדשת תנסה להילחם כנגד כל הסיכויים, בשיא הספורטיביות מול ירידת הליגה הצפויה לה, ובעיקר כדי לעשות קצת נחת לקהל שלה שסבל כל כך העונה. הקבוצה החלה להתאמן ב 1.6 באימונים מלאים עם מגע, והשבוע הצטרפו אל השחקנים הישראלים, ארבעת הזרים ששהו בבידוד של שבועיים מאז שנחתו בארץ, ושמרו על כושר כשהתאמנו באופן אישי במהלך הבידוד. מחר (שישי,14:00) מכבי אשדוד תשחק במשחק אימון ראשון, בהיכל טוטו חולון מול הפועל חולון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר