אבי אבינו. צילום: דוברות עירוני אשדוד

אבי אבינו הוא מאמנה החדש של עירוני אשדוד

מאמן חדש לצהובים שהחליפו את יגאל זריהן לאחר חצי שנה בתפקיד

פורסם בתאריך: 9.6.20 20:39

     

בהודעה סגורה לחברי העמותה שלה, פרסמה הנהלת עירוני אשדוד כי המאמן אבי אבינו סיכם את תנאיו במועדון, לאחר שהמנהל המקצועי החדש ברוך דגן ראה לנכון להחתימו במקומו של המאמן הקודם יגאל זריהן.
אבי אבינו, בן 37, בעל קריירה עשירה בהפועל כפר סבא, עירוני קריית שמונה, הפועל אשקלון ובית"ר תל אביב – בה שימש כקפטן במשך 3 שנים עד לפרישתו. מיד לאחר הפרישה, החל לאמן במחלקת הנוער של בית"ר תל אביב ולאחר מכן שימש כעוזר מאמן של הקבוצה הבוגרת, שם סייע לה להגיע להישגים מרשימים בליגה הלאומית (פלייאוף עליון) ובגביע המדינה (רבע גמר).


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מעירוני אשדוד נמסר: ״אבינו בעל תעודת מאמן מנטלי, דבר שמסייע לו רבות בעבודה עם שחקנים צעירים והוא נחשב בעל פוטנציאל גדול להמשך קריירת האימון שלו.״

לאחר חתימתו במועדון הצהוב אמר אבינו: "אני רוצה להודות למכבי עירוני אשדוד על האמון בי ועל הנכונות לבנות משהו חדש, טרי ורענן. אני לא יודע מה יהיה מיקום הקבוצה, אך אני בטוח שאשדוד תהיה קבוצה צעירה, רעבה, שתשחק כדורגל איכותי ותיתן הנאה וריגוש לקהל העצום שיש למועדון הזה. אני רוצה להודות למנהל המקצועי החדש של המועדון ברוך דגו, שהוא ללא ספק אישיות נהדרת שעשתה כמה דברים בכדורגל שלנו. אני בטוח ששיתוף הפעולה בינינו יהיה טוב ושננסה לקחת את המועדון הזה למקומות חדשים."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר