שחקני מ.ס אשדוד. צילום: טל אקוקה

קרסה בצפון: מ.ס אשדוד הפסידה 3-0 לקריית שמונה

מ.ס אשדוד התארחה אצל קריית שמונה והובסה בתוצאה 3-0 לאחר משחק מאכזב

פורסם בתאריך: 6.6.20 22:05

     

לאחר שליגת העל בכדורגל חזרה לחיינו, ו מ.ס אשדוד רשמה חזרה מרשימה כשחזרה מפיגור 2-0 לניצחון דרמטי, 3-2 על הפועל רעננה. הערב (שבת) יצאה אשדוד למשחק חוץ מול עירוני קריית שמונה הנלחמת על חייה בליגה, והובסה.

מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון החליט לנסות מערך של שלושה בלמים, כשהרכיב לצידם של צמד הבלמים ניר ברדע וטימותי אוואני, את קפטן הקבוצה טום בן זקן. מי שפתחו בהרכב בעמדות המגנים הם צמד הצעירים מור עדרי וגיל כהן. בעמדות הקישור וההתקפה המשיכו גורדנה, אבו-עקל, יחזקאל ודין דוד, ואילו כוכב הקבוצה שלומי אזולאי התאושש מהפציעה אותה סחב וחזר להרכב על חשבונו של יעקב בריהון.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




המחצית הראשונה הייתה בשליטתה של אשדוד שהכתיבה את הקצב, אך בשל קומדיה של טעויות בהגנה שלה, ירדה בפיגור של 2-0 למחצית. תחילה, בדקה ה-19 היה זה איבוד כדור במרכז המגרש שהוביל להתקפה מתפרצת בה מוחמד שכר הגביה כדור רוחב שפגע בגופו של בלם מ.ס ניר ברדע, הטעה את השוער ונכנס פנימה. לאחר מכן, בדקה ה-41 אותו ברדע החליק בסמוך לרחבה ואיסמעיל ריאן ניצל זאת כדי לכבוש את השני.

המחצית שנייה הייתה רדומה יותר מבחינת שתי הקבוצות, דבר ששיחק לטובתם של המארחים מהצפון. המצב הטוב ביותר של אשדוד היה בדקה ה-73, שבעיטה של עוז בילו הצעיר שנכנס כמחליף 8 דקות לפני כן, וממשיך להרשים, נעצרה רק במשקוף השער.

5 דקות לסיום המשחק, שיתוף פעולה נהדר בין השניים שנכנסו כמחליפים הוביל לשער השלישי של קריית שמונה. פוסטר בישל לחליחאל הצעיר, שלא התרגש מול השער וחתם את תוצאת המשחק, 3-0 לעירוני קריית שמונה על מ.ס אשדוד, שקרסה הערב בצפון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר