מ.ס אשדוד במפגש האחרון מול הפועל רעננה. צילום: טל אקוקה

חזרה ובגדול: ניצחון דרמטי למ.ס אשדוד על רעננה

מ.ס אשדוד אירחה את הפועל רעננה במשחק החזרה שלה לליגה, והצליחה לחזור בתוך חצי שעה מפיגור של 2-0 לניצחון 3-2 עם שער ניצחון דרמטי של דין דוד בדקה ה-92

פורסם בתאריך: 2.6.20 22:14

     

סוף כל סוף, לאחר פגרת קורונה ארוכה, הכדורגל הישראלי חזר.

הערב (19:45) גם מ.ס אשדוד חזרה למגרשים ובגדול. אשדוד אירחה באצטדיון ה יא' בעיר, למשחק במסגרת המחזור הראשון של הפליאוף התחתון, את הפועל רעננה מהמקום האחרון בטבלה.

זה היה משחק הבכורה של מאמנה החדש של הפועל רעננה על הקווים, אייל לחמן. כזכור, לחמן שימש כמנהל מחלקת הנוער והאקדמיה של מ.ס אשדוד עד לפני כשבועיים.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לאחר שליטה מוחלטת של מ.ס מפתיחת המשחק, בדקה ה-40 יעקב בריהון ביצע עבירה טיפשית ליד הרחבה של קבוצתו, ועידן שמש ניצל זאת כדי לסובב כדור חופשי נהדר אל הרשת ולהעלות את האורחים ליתרון מפתיע, 1-0 לרעננה בניגוד גמור למהלך המשחק.

יעקב בריהון רואה את הכרטיס הצהוב. צילום: טל אקוקה


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




עם פתיחתה של המחצית השנייה, כוכב הקבוצה שלומי אזולאי, שלא היה כשיר במאה אחוז ופתח על הספסל, נכנס במקום יעקב בריהון. בדקה ה-61, האורחים הצליחו להכפיל את היתרון שלהם ולעלות ל 2-0 כשעקצו בעזרת מצב נייח נוסף, לאחר שהבלם דוד מתיאוס נגח בחוזקה לרשת.

מ.ס אשדוד מול הפועל רעננה. צילום: טל אקוקה

טימותי אוואני. צילום: טל אקוקה

5 דקות לאחר מכן, שופט המשחק דניאל בר נתן שרק לפנדל לטובתה של אשדוד, ורועי גורדנה לא התבלבל, דייק וצימק את התוצאה ל 2-1. 8 דקות לאחר מכן, המחליף שלומי אזולאי מצא במסירות עומק נהדרת את שגיב יחזקאל, שסיים בצורה טובה והשווה את התוצאה ל 2-2.

מ.ס המשיכה ללחוץ על השער של אסף צור ובדקה ה-92, עמוק בתוך תוספת הזמן אשדוד יצאה למתפרצת ועוז בילו המחליף, הצעיר המבטיח שהוא גם מלך השערים של קבוצת הנוער העביר כדור נהדר ימינה לדין דוד, והחלוץ המצוין כבש שער דרמטי, שער שניצח לאשדוד את המשחק ורשם קאמבק נהדר. 3-2 דרמטי ל מ.ס אשדוד שחזרה לליגה ובגדול.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, טום בן זקן, טימותי אוואני, גיל כהן, מונטרי קמהאני, פיראס אבו-עקל, רועי גורדנה, סמואל אלאבי, יעקב בריהון, שגיב יחזקאל, דין דוד.

הרכב הפועל רעננה:
אסף צור, עידו לוי, דוד מתיאוס, שון קלימקין, עמית כהן, איתי קצב, שניר שוקר, ירדן כהן, אור דסה, כארם ארשיד, עידן שמש.

אצטדיון: יא׳ אשדוד
שופט המשחק: דניאל בר נתן

הקפטן טום בן זקן חזר מהפציעה. צילום: טל אקוקה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר