שחקני הפועל אשדוד בכדוריד. צילום: פייסבוק הפועל אשדוד כדוריד

ליגת הכדוריד הסתיימה, מכבי ראשל"צ הוכתרה כאלופה

בעקבות החלטת הנהלת איגוד הכדוריד, מכבי ראשל"צ הוכתרה לאלופת המדינה, דבר שיש ספק גדול לגבי הגינותו, ובטוח שבהפועל אשדוד, אלופת המדינה הקודמת ששאפה לזכות בתואר גם העונה ישנה אכזבה הרבה. בנוסף, הוחלט כי גמר גביע המדינה בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ יתקיים לפני פתיחת העונה הבאה

פורסם בתאריך: 2.6.20 10:43

     

הנהלת איגוד הכדוריד התכנסה כדי לדון ולאשר את ההמלצות הנוגעות לסיומה הרשמי של עונת 2019/20. ההנהלה אישרה באופן רשמי את סיום העונה, שנפסקה באמצע חודש מרץ עם פרוץ משבר הקורונה. ההחלטה כוללת קביעת אלופות בליגות (מגילאי נוער ונערות ומעלה), וכן הקפאת הירידות ועלייה של קבוצות.

בליגה הבכירה המשמעות היא שמכבי ראשל"צ, שהייתה במקום הראשון עם אחוזי צבירת הנקודות הגבוהים ביותר, מוכתרת כאלופה, כך גם בליגת הנשים. למרות שתחילה הוכרז כי לא יהיו אלופות עדיין, בסופו של דבר באיגוד קיבלו החלטה להעניק את התואר לקבוצה מהצהובה מראשון לציון. מבחינת מבנה ליגת העל לגברים בעונה הבאה, הוא יכלול 13 קבוצות עם עלייתה של מכבי תל אביב, שהייתה במקום הראשון בלאומית בזמן העצירה, וכן בשל הישארותה של מכבי דימונה נועלת הטבלה בליגה הבכירה. בהמשך תידון תכנית המשחקים לעונה הבאה, לאחר רישום הקבוצות, ובליגת ווינר שוקלים לשוב לשיטת משחקים בת סיבוב אחד, חלוקה לבית עליון ותחתון ולאחריהם סדרות הפלייאוף.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




כמו כן, הוחלט לקיים את גמר גביע המדינה לגברים (בין הפועל אשדוד למכבי ראשל"צ) לפני פתיחת העונה הבאה. בנוסף, ההחלטה שנקבעה לפני שנה על רישום של עד שלושה שחקנים זרים בקבוצה בליגת העל (החלטה שתוקפה עד לסיום העונה הבאה), נותרה בתוקף.

בתוך כך, הוחלט במועדון כי השוער שהיה השחקן המצטיין בעונת האליפות של הקבוצה, טומיסלב סטויקוביץ׳ ימשיך בקבוצה לעונה נוספת.

טומיסלב סטויקוביץ׳. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר