שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. צילום: לירון מולדובן

הערב (19:45): מ.ס אשדוד חוזרת אל הדשא

לאחר פגרת קורונה ארוכה, מ.ס אשדוד תארח הערב באצטדיון ה יא' (19:45) את הפועל רעננה והאקס אייל לחמן, כמובן ללא קהל

פורסם בתאריך: 2.6.20 10:10

     

סוף כל סוף, לאחר פגרת קורונה ארוכה, הכדורגל הישראלי חזר. הערב (19:45) גם מ.ס אשדוד תחזור למגרשים כשתארח באצטדיון ה יא' בעיר, למשחק במסגרת המחזור הראשון של הפליאוף התחתון, את הפועל רעננה מהמקום האחרון בטבלה. זה צפוי להיות מפגש פיקנטי במיוחד, שכן מי שמונה למאמנה של רעננה ויערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים הערב, הוא אייל לחמן ששימש כמנהל מחלקת הנוער והאקדמיה של מ.ס אשדוד עד לפני כשבועיים. לחמן מכיר את מ.ס אשדוד טוב מאוד ואף היה שותף לכמה החלטות מקצועיות בקבוצה הבוגרת בשנה האחרונה, דבר זה עלול לשחק לטובתו במשחק הערב.

יעקב בריהון צפוי לחזור לשחק ולפתוח בהרכב במקומו של שלומי אזולאי שלא התאמן ביומיים האחרונים ובספק האם כשיר להתמודדות על אף ששב להתאמן עם חבריו. אגב, האופציה שהייתה לאשדוד על אזולאי מומשה והוא ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה. חמודי כנעאן הפצוע יהיה מחוץ לסגל, ולעומתו טום בן זקן וטימותי אוואני שחזרו מפציעות צפויים לפתוח בהרכב הקבוצה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




"אנחנו נרגשים לחזור, למרות שזה יהיה קצת מוזר ללא קהל." אמר מאמנה של מ.ס אשדוד, רן בן שמעון לקראת המשחק, והוסיף: "יש לנו אמונה גדולה ביכולת של עצמנו. אנחנו מכבדים את הפועל רעננה אבל באים לשחק את המשחק שלנו ואין לי ספק שהקבוצה מוכנה, החבר'ה התאמנו קשה מאוד בחודש האחרון. זה משחק שמסמל את היציאה מהתקופה הזאת וזה חשוב מאוד. חוץ מזה שיש לנו סיבות אחרות להצליח במשחק הזה- אנחנו רוצים לצאת מהתחתית ולהגיע למקומות הראויים לנו. אנחנו מאמינים בעצמנו ומתרגשים מאוד לחזור."

רן בן שמעון. צילום: אורי קריספין

רן בן שמעון. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר