תוצאות האמת בבחירות להנהלת עירוני אשדוד. צילום: שטינבורצל- משרד עורכי דין

חשיפה: אספורמס עקף את אבו בבחירות לעמותה

תוצאות האמת בבחירות להנהלת עירוני אשדוד: ברוך דגו מעל כולם עם 154 קולות, יושב הראש המכהן טל אספורמס במקום השלישי עם 128 קולות, ואילו שי אבו רק במקום החמישי עם 119

פורסם בתאריך: 28.5.20 09:53

     

חשיפה: תוצאות האמת של הבחירות להנהלת עירוני אשדוד. לאחר ש-230 חברי עמותה בעלי זכות הצבעה הצביעו אתמול (כל בעל זכות הצבעה הצביע לחמישה שמות שהוא רוצה שיכנסו להנהלה), אלו הן התוצאות:

במקום הראשון, עם 154, שחקן העבר והסמל הבלתי מעורער של המועדון, ברוך דגו. מיד לאחריו עם 142 קולות, עו״ד חנוך דרך ארליך. במקום השלישי יושב הראש הנוכחי טל אספורמס עם 128 קולות, לאחר מכן ספונסר הקבוצה (אירופלקס) תומר בן חמו עם 127 קולות, ובמקום החמישי שי אבו (בנו של הקבלן יחיאל אבו) עם 119 קולות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אלו החמישה שיכנסו להנהלת המועדון, אך עדיין לא ברור מי יהיה יושב הראש, כשכרגע רוב ההשערות מצביעות על המשך דרכו של טל אספורמס, יושב הראש שמכהן ממערכת הבחירות הראשונה מאז הקמתו של המועדון מחדש בליגה ג׳.

ליאת אפרתי (אשתו של מנהל הקבוצה והאוהד השרוף דורון אוחיון) הגיעה למקום השישי עם 84 קולות, נירעוז סמואל עם 82 קולות, דוד בן אבו עם 81 קולות, מיתר חן עם 66 קולות, תומר כהן עם 56 קולות, יעקב קראדי עם 44 קולות, יגאל ממן עם 30, ניצן בן יצחק עם 24 ואלעד ללוש עם 17 קולות.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר