ברוך דגו. צילום: מוטי קדוש

ברביעי: בחירות לעמותה בעירוני אשדוד

שחקן העבר והסמל של הקבוצה ברוך דגו הצהיר על התמודדותו, במה שעשוי להיות המהלך שיטרוף את הקלפים

פורסם בתאריך: 25.5.20 08:41

     

חם בעירוני אשדוד. ביום רביעי הקרוב, בשעה 20:00 יערכו הבחירות לעמותה, שאלו בעצם הבחירות להנהלת המועדון. כזכור, עירוני אשדוד הוא מועדון העונה להגדרה "קבוצת אוהדים", מועדון בו האוהדים, בעלי המניות הם אלה שבוחרים את נציגי ההנהלה לשנתיים הקרובות בבחירות. בבחירות השנה צפויים להצביע בערך 250 בעלי מניות.

בבחירות השנה מתמודדים לא פחות מ 17 מועמדים, שיא כל הזמנים, אך רק 5 יבחרו. כמו בכל בחירות, תעלה השאלה, מה יהיה עם שי אבו ויו"ר העמותה כיום, טל אספורמס? כידוע, השניים היו מסוכסכים ויש הטוענים כי אבו ומשפחתו לא משקיעים יותר כספים בקבוצה בשל היותו של אספורמס יושב הראש.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הבחירות בשבוע הקרוב עלולות להיות משמעותיות במיוחד, בנוסף להתמודדותו של שי אבו ומקורב המשפחה תומר כהן, מי שהצהיר על מועמדותו באופן מפתיע הוא שחקן העבר, הסמל של הקבוצה ברוך דגו שלפני שנה סיים את דרכו במועדון ולא זכה לקבל תפקיד מקצועי, ע"פ גורמים במועדון- בגלל אספורמס.

דגו, אהוב הקהל של עירוני, ידוע כמקורב לשי אבו ואף התמודד בצוותא עימו בבחירות למועצת העיר בעבר. התמודדותו של דגו עלולה לטרוף את הקלפים במאבק על הנהלת עירוני אשדוד בין אבו לאספורמס, שכן סביר להניח ששחקן העבר יבחר ע"י האוהדים שכל כך אוהבים אותו, מה שעשוי ליצור מן סוג של רוב של 3 מתוך 5 לשי אבו וחבריו בעמותה, ביחד עימו ועם תומר כהן שצפויים גם הם להיבחר ולהיכנס אל העמותה. אך הנבואה ניתנה לשוטים, ואנו נצטרך לחכות לתוצאות ולראות האם ברוך דגו הוא השפן שאבו שלף מהכובע, חם ומעניין בטוח יהיה שם.

ההצהרה של ברוך דגו על מועמדותו:
"מילדות אני משחק כדורגל, גדלתי במחלקת הנוער של עירוני אשדוד ועברתי את כל התהליך מהילדים, נערים, נוער ועד שעליתי לבוגרים שזה היה חלום ילדותי ומשם נפתחו לי הדלתות והגעתי למקומות הכי גדולים וגבוהים שאפשר להגיע בכדורגל הישראלי ואיתם אליפויות, גביעים, והגעה לליגת האלופות. לפני הפרישה שלי עשיתי המון ויתורים על הצעות גבוהות בפן הכלכלי בשביל לסיים את הקריירה בדבר המיוחד הזה שנקרא עירוני אשדוד, שהלב שלי יהיה שלם שנתתי את חלקי ושאהיה רשום בהיסטוריה של עירוני אשדוד ואני כל כך שמח ומאושר שעשיתי את ההחלטות האלה למרות הצעות ופיתויים יותר גדולים בקבוצות אחרות ופגיעה כלכלית אבל זה היה שווה הכל ואני לא מצטער לרגע.

היה לי חוב קטן לקבוצה ולאוהדים, אלו שהיו ילדים ששיחקתי בעירוני המיתולוגית והיום הם כבר בוגרים וחלקם נשואים ועם ילדים – להביא את עירוני אשדוד לליגה א' ולחגוג ביחד איתכם. אני שמח שעברנו עונה מרתקת ושבסופו של דבר עשינו זאת ביחד בצורה המתוקה ביותר, אני ואתם ביחד איתי תומכים ומעודדים בכל מקום בארץ. גם בעונה האחרונה, עקבתי בקביעות אחר הקבוצה ואף דאגתי מאוד ממצבה בליגה, עם סיום העונה הכפויה והידיעה שנשארנו בליגה נשמתי אנחת רווחה גדולה. בשבועות האחרונים קיבלתי החלטה להמשיך במקום שבו נעצרתי, אבל עכשיו בתפקיד קצת שונה, אני שמח לבשר כי החלטתי להצטרף כחבר עמותה מן המניין והשנה להתמודד בבחירות להנהלת הקבוצה.

המטרה שלי, היא להביא את הניסיון, הווינריות והידע הרב שצברתי במהלך הקריירה בפאן המקצועי, ולקחת את הנישה של הניהול המקצועי של המועדון (בדומה לתפקיד של בניון בבית"ר) בבוגרים ובמחלקת הנוער ולקדם את כל הצד המקצועי. כל נושא המאמנים שיעבדו במועדון, הבאת שחקנים בוגרים עם תשוקה והDNA המתאים, סדר ומשמעת בחדרי ההלבשה, בניית סקאוטינג למועדון, הבאת אנשי מקצוע מתאימים לבוגרים ולמחלקות הנוער ושכך ניצור פריחה ושגשוג ושאת הפירות נוכל לקצור כבר בהווה ובטוח גם בעתיד שיבוא עלינו לטובה.

בנוסף, מי כמוכם יודע שאני מאוד פעיל גם בתקשורת ובתכניות הספורט השונות בטלוויזיה וברדיו, ומבחינתי זה היה גם כששיחקתי וכשלא הייתי בעל תפקיד ועכשיו בניהול זאת תהיה במה מצוינת להמשיך לדבר בגאווה ולפרגן לקבוצה שלי, עירוני אשדוד זה דבר שיקר לי, הסיפוק שיהיה לי בקידום המועדון יהיה עצום עבורי. אין לי ספק כי אעשה את מירב המאמצים לעבוד עם כל מי שאדרש לעבוד לצידו ואני מגיע מאהבה למען הקבוצה. חשוב לזכור, אנחנו דלי אמצעים, כך שאנו צריכים לפגוע במדויק באנשי המקצוע במועדון, אנחנו חייבים להיות מועדון שמייצר שחקני בית ופוגע נכון באלו שמגיעים מבחוץ וגם מהם לדעת לפגוע ולייצר ולהינות מהפירות כדי שהמועדון ירוויח בעתיד.

אני רוצה לשתף אתכם בחלום שלי, לראות את הילדים שלי ושלכם ועוד המון שאפשר למצוא ולגלות אותם כמו שקרה איתי כילד לובשים צהוב כחול, לדעת שהם מתאמנים עם מאמנים טובים, עם שחקנים מוכשרים ושיהיו להם את הכלים המקצועיים הכי טובים על מנת שיהיו מוכנים ביום מן הימים לקבוצה הבוגרת.

אבקש מכם חברי העמותה את הרשות להיבחר על מנת להזרים דם חדש במערכת, נטול אגו שיגיע ויצעיד את הקבוצה הזאת קדימה – אותי לא מעניין מה היה בעבר, יש לי חלומות להגשים ואני אגשים אותם על הצד הטוב ביותר – ביחד איתכם."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר