ההחתמות החדשות של הפועל אשדוד בכדוריד. צילום: הפועל אשדוד כדוריד

כדוריד: החתמה משולשת להפועל אשדוד

הפועל אשדוד מתכוננת במרץ לעונה הבאה ורשמה שלוש החתמות בדמות ולדי קופמן, עומר גרא וגיא קורדובה. בנוסף, שי הרשקוביץ׳ פרש ממשחק פעיל

פורסם בתאריך: 19.5.20 13:52

     

הפועל אשדוד בכדוריד החלה התכונן לעונה הבאה ורשמה החתמה משולשת של שלושה שחקנים ישראלים בכירים ומובילים בליגה.

הראשון ולדי קופמן, מרכז בן 32 ששיחק בעונה החולפת במכבי ראשל״צ וברזומה שלו 16 עונות בליגת העל. קופמן גדל והתחנך בקריית מוצקין שם שיחק והוביל את הקבוצה הצעירה מהצפון לצמרת הליגה במשך 9 שנים, משם עבר לשחק במכבי ת״א במשך שנתיים ואיתה גם זכה באליפות, ולאחר מכן רשם 4 עונות במדי מכבי ראשל״צ איתה זכה באליפות ובגביע המדינה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




השחקן השני הוא עומר גרא המשחק בעמדת הפיווט. גרא (28) גדל והתחנך במכבי ראשל״צ בה שיחק כ-10 עונות במהלכן זכה בשתי אליפויות ושלושה גביעי מדינה, שניים מהם בצוותא עם אולג בוטנקו, מאמן הפועל אשדוד כיום, כעת הם יחזרו לשתף פעולה. בעונה הנוכחית גרא שיחק בהפועל ראשל״צ אך לא זכה לדקות רבות של משחק.

השחקן הנוסף הוא גיא קורדובה בן ה-26, הצעיר בחבורה. קורדובה משחק בעמדת הקיצון ויד שמאל היא החזקה שלו. הוא גדל והתחנך בחממה המצוינת של חולון שם שיחק 6 עונות ונחשב לאחד הקיצונים המוכשרים בליגה. לאחר מכן הספיק לעבור עונה אחת ברמת השרון ובעונה הנוכחית שיחק במדי בני הרצליה.

הפועל אשדוד מכוונת גבוה גם בעונה הבאה, כשולאדי קופמן ועמרי קושמרו יובילו את עמדת המרכז. עומר גרא יצטרף ליוסי ביטרמן ויחליף את שי הרשקוביץ הפיווט המצוין שסיים שנתיים נפלאות בקבוצה, בהן היווה שותף מרכזי לאליפות בעונה הקודמת וכעת החליט לתלות את הנעליים ולפרוש ממשחק פעיל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר