יתפטר? עטר (צילום: אורי קריספין)

באשדוד מצפים מראובן עטר לשים את המפתחות

מעמדו של המאמן התערער מאוד לאחר התבוסה אמש למכבי נתניה (3:0), האוהדים חיכו לו דקות ארוכות, כאשר שיחה בינו לבין בן זקן צפויה להיערך היום. עטר: "שקבוצה מפסידה כל כך הרבה, זה הגיוני שלאוהדים יהיו תלונות למאמן"

פורסם בתאריך: 24.9.17 11:06

     

ההפסד הצורם, הכה גלים בים הסוער ממילא שנמצאת בו הספינה שנקראת מ.ס אשדוד. התוצאות האחרונות ומאזן האימים של הפרש השערים של הקבוצה (11-2) הבהיר שראובן עטר וחניכיו חייבים לרשום ניצחון באיצטדיון הי"א על חשבון מכבי נתניה. כל תוצאה אחרת והיריבות לתחתית יחלו לברוח. אמנם מוקדם מדי, אך באשדוד שלא נחשבת לאחת מהמועמדות לרדת ליגה, לא רוצה לטפס לראש הרשימה הצפויה. גם הכושר הגופני הלקוי בו הקבוצה שרויה, תקופת ההכנה המטלטלת, יחד עם סף השבירה הנמוך, גורם למ.ס אשדוד תחת שרביטו של עטר לקפוץ לשם בכל זאת.

התוצאה הגבוהה, 3:0 בבית, ליריבה שעל הנייר לפחות נמצאת באותה מדרגה יחד איתה, גם לא הייתה הקש ששבר את גב הגמל, כמו הקלות שבה זה נעשה. 3 פעמים בעטה מכבי נתניה לעבר שערו של ירדן קרישטול, 3 פעמים כבשה. דקה לפני השער הראשון של דיא סבע יכול תום מונד להפוך את כל ההתרחשויות לחלוטין אילו היה כובש וקובע 1:0 לצד המארח. תרחיש זה חזר על עצמו גם בגול השלישי רק הפעם זה בלסינג אלקה שהחמיץ מקרוב. לא הזוי לומר, שהתוצאה משקרת ושאפילו יכלה ליפול בכיוון ההפוך אך היא נפלה לטובת האורחים. רק בשבוע שעבר פורסם דו"ח נתונים של אתר 'סקורר' ובו מצא הדו"ח כי שחקני אשדוד בועטים למסגרת רק ב-18% מסך כל הבעיטות, דבר שמעיד גם על המרחק הרב מהשער שנמצאים שחקני ההתקפה המוכשרים של אשדוד. במהלך המשחק היה ניתן לצפות באלקה שעשה עבודה רבה על הבלמים של נתניה אך לא הצליח לאיים על השער, למעט כשהיה כבר מאוחר. למעשה, השחקן המסוכן ביותר של אשדוד אמש היה הבלם ניר ברדע.

קומץ אוהדים של מ.ס אשדוד חיכה בסיום לעטר שיצא אמש מהיציאה הצדדית, שאמר אמש: "שקבוצה מפסידה כל כך הרבה, זה הגיוני שלאוהדים יהיו תלונות למאמן". עטר, בשלב זה נהנה מהגב שהוא מקבל מהבעלים ג'קי בן זקן שמוכן לספוג את היכולת וההפסדים למען שילוב צעירים, אך במועדון יש ציפייה שעטר ישים את המפתחות. עטר אמנם תמיד ניחן בכריזמה שקטה אך נראה שמאז 2012, עת נכשל בקבוצת נעוריו מכבי חיפה, ההילה מסביב לראשו הוסרה ושהוא אינו מסוגל להוציא את העגלה מהבוץ. עטר עצמו מודה כי מלבד התוצאות גם היכולת אינה טובה ושהקבוצה לא עומדת בציפיות גם מבחינת כושר גופני.

בקבוצה חוששים שתרחיש של עונת הירידה ב-2014/15, עת ניר קלינגר אימן את הקבוצה יחזור על עצמו. גם אז מ.ס אשדוד לא מיצתה את הפוטנציאל שטמון בה ולא הייתה אמורה לרדת ליגה. בין עטר לבין זקן צפויה להתקיים שיחה ובה שני הצדדים יערכו תיאום ציפיות לעתיד או שמא לחילופין יחליטו לסיים את ההתקשרות ביניהם. במידה ואכן דבר כזה יקרה לא מן הנמנע שיוסי מזרחי ישוב לכסא המאמן באופן זמני עד אשר ימונה מאמן קבוע, לאחר שהאחרון הודיע כי אין בכוונתו לחזור לאמן קבוצת בוגרים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר