עוז בילו בפעולה. צילום: טוטו פוטו

במ.ס אשדוד חושבים על העתיד: בילו חתם ל4.5 שנים, ומה עם הייפורד?

מ.ס אשדוד החתימה את מלך השערים של קבוצת הנוער, עוז בילו על חוזה ל4.5 שנים. בנוסף, אדג'י הייפורד, הישראלי-גנאי הצעיר ששייך למועדון, החל להתאמן עם הקבוצה

פורסם בתאריך: 2.5.20 20:10

     

במ.ס אשדוד חושבים על העתיד. במועדון החתימו השבוע את חלוץ קבוצת הנוער ומלך השערים שלה, עוז בילו על חוזה לארבע שנים וחצי. בילו התאמן העונה עם הקבוצה הבוגרת בנוסף לאימונים עם קבוצת הנוער, וכעת הוא צפוי להשתלב בקבוצה הבוגרת גם במשחקים.

בילו בן ה-19 וחצי כבש 20 שערים בעונה הנוכחית (15 בליגה הלאומית לנוער ו-5 בגביע המדינה), שהסתיימה במחזור ה-21 בעקבות משבר הקורונה. כזכור, קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד שיחקה העונה בליגה השנייה לנוער והעפילה בחזרה לליגת העל לנוער כשסיימה במקום הראשון עם מאזן של 20 ניצחונות, תיקו בודד וללא הפסדים, בהפרש שערים אסטורונומי של 16-88.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




בנוסף, במ.ס אשדוד צירפו לאימונים בשבוע האחרון את אדג'י הייפורד. כזכור, מ.ס סיכמה עם הכח עמידר רמת גן על צירופו של הישראלי-גנאי לקבוצה כבר בחודש ינואר כשאשדוד מימשה את זכות הראשונים שהייתה לה על השחקן, עבור מיליון שקלים.

אדג'י הייפורד. צילום: הכח עמידר רמת גן

נכון לעכשיו, הייפורד בן ה-21 מרשים באימונים את המאמן רן בן שמעון, שצפוי להחליט עד לסיום העונה האם להשאירו בסגל הקבוצה גם בעונה הבאה או לאפשר לו לצבור עוד ניסיון בהשאלה.

צפו: קליפ ביצועים של אדג'י הייפורד. האם זה יספיק כדי להרשים את המאמן רן בן שמעון?

בעברו, שיחק הייפורד בקבוצת הנוער של הפועל תל אביב, בקבוצת דילה גורי הגיאורגית ובמכבי נתניה. בחצי עונה, לפני עצירת הליגות בשל משבר הקורונה, הוא כבש חמישה שערים במדי הכוח רמת גן בליגה א' דרום ונחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר