אורי שפירא עם שחקניות מכבי אשדוד בכדורעף. צילום: מכבי AOV אשדוד

אורי שפירא: "מקבלי ההחלטות מתעניינים בספורט רק כשאפשר לעשות כותרות"

אחד מבעלי מועדון הכדורעף מכבי AOV אשדוד, אורי שפירא זועם על אי ההכללה של ענפי הספורט בתוכנית ההקלות

פורסם בתאריך: 26.4.20 15:45

     

היום (ראשון) המדינה החלה לחזור במעט לשגרה, עם תוכנית ההקלות שיצאה אל הפועל. מספרות, מכוני יופי ועוד עסקים חזרו לעבוד בהתאם להנחיות.

אך לעומת זאת, כל ענפי הספורט עדיין מושבתים, ומי שזועם על כך הוא אורי שפירא, שהוא אחד מבעלי מועדון הכדורעף מכבי AOV אשדוד, מועדון לו יש שתי נציגות בליגות הבכירות ביותר בארץ, קבוצת גברים בליגת הגברים וקבוצת נשים בליגת הנשים. שפירא תוקף את מקבלי ההחלטות וזועם על כך שהכדורעף, שאינו ספורט שמצריך מגע בין השחקנים, אינו מחודש: "התחושות הן כעס ואכזבה המהולות בהכרה שאין לספורט בארץ אבא או אמא".

שפירא הוסיף: "מקבלי ההחלטות, כולל שרת הספורט מתעניינים בתחום רק כאשר אפשר לעשות כותרת, אם בשיחת טלפון עוד על הפודיום לספורטאי שהצליח על אף, ולא בעזרת המדינה ואם בזימון לצילומי תדמית בלשכה.

ההתנהלות של המדינה מוכיחה שאין כל הבנה של משמעות הספורט וחשיבותו לחברה, ברמה העממית והלאומית ועל השפעותיו כאמצעי משמעותי לשיפור הבריאות, החינוך ועל כלל ההשלכות העקיפות על החברה הישראלית לרבות על הגאווה הלאומית. אמר שפירא המאוכזב, והוסיף: "במדינה שבה מוקצים תקציבים גדולים פי כמה וכמה לבניית מקוואות ובתי כנסת מאשר אולמות ומתקני ספורט ותלמידי ישיבות זוכים לשכר גבוה מאלופים אולימפיים זה אומר הכל".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר