הפגנה ימית- "שחררו לנו את הים"
הפגנה ימית- "שחררו לנו את הים"

בשישי: הפגנה ימית ארצית- "שחררו את הים"

הפורום לקידום השייט בישראל, יחד עם ארגוני הגולשים, החותרים והצוללנים מכל רחבי הארץ יוצאים בקריאה לכל אוהבי הים לצאת ולהפגין לפתיחת המרחב הימי ביום שישי הקרוב בשעה 10:00

פורסם בתאריך: 22.4.20 16:34

     

הפורום לקידום השייט בישראל קורא לכל אוהבי הים לצאת ולהפגין ביום שישי הקרוב (24.04) בשעה 10:00 בעד פתיחת המרחבים הפתוחים, הכחולים והבטוחים למען הגוף והנפש. בהפגנה הימית ישתתפו גולשים, חותרים צוללנים ושייטים אשר יצאו לים מכל מוקדי השיט בישראל. מהדרום באילת ועד לצפון בחיפה. ההפגנה המרכזית תתקיים מול חוף הצוק בין הרצליה לנמל יפו. כאשר שייטים וגולשים מכל הארץ עתידים להיפגש בנקודת מפגש ימית נוספת מול חוף הילטון. בקשות לאישור משטרת ישראל להפגנות הוגשו לתחנות משטרה ברחבי הארץ, רוב הבקשות נענו בחיוב עד כה.

יו"ר הפורום לקידום השייט בישראל, איזי סוויסה מסר:
"השטחים הפתוחים הגדולים בישראל נמצאים מערבה מכאן – בים! הים הוא המקום הבטוח ביותר בעידן הקורונה להבטיח את שלוות הנפש והגוף הבריא. למפליגים, החותרים והגולשים אין סכנת התקהלות ואין סכנות הדבקה. אבל יש גם יש הרבה פעילות לגוף ולנפש שמאפשרת לשרוד את התקופה הקשה בה אנו חיים. אם במשרד הבריאות רוצים שלא נשתגע אז שיתנו לנשום ושלא יסגרו סתם מה שלא צריך. במדינות אחרות הממשלות לא רק מאפשרות פעילות במרחבים הפתוחים ובים במיוחד, אלא אף מעודדות זאת, כולל איטליה מוכת הקורונה שמהיום פתחה את הים, אוסטרליה משבוע שעבר ומדינות צפון אירופה כבר מזה מספר שבועות".

הפורום לקידום השיט בישראל וארגונים מקבילים מכל הארץ קוראים לכל אוהבי הים להפיץ את קיום ההפגנה במדיות השונות. ולהגיע להשתתף על כל מה שצף. עיתונאים וצלמים יורשו לצאת לים מהמרינה בהרצלייה, ומהמרינה בתל אביב יחד עם המפגינים ולסקר את ההפגנה.

גם ועד השייטים ומועדון הקאייקים של אשדוד יקחו חלק, ובכלל אשדודים רבים, שכן אשדוד נחשב לאחת הערים המפותחות ביותר בספורט הימי ובענף הגלישה בפרט.

ארגונים נוספים הלוקחים חלק:

חותרי הסאפ מפרץ חיפה
החותרים
מועדון הקיאקים טרה סנטה
ועד השייטים מרינה תל אביב
מועדון השייטים של ארגון העוגנים אילת
רשת מועדוני לב הים
מועדון השייט שיא גל
מועדון השייט דרך הים
מועדון השייט תשוט
מועדון השייט סי טיים

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר