בדקה ה-90 הפועל 'אדומים' רשמו ניצחון, עירוני ניצחה 3:0

מחזור מוצלח לאשדודיות בליגה ב'. עירוני פירקה 3:0 את מכבי נתיבות, בזמן שהפועל 'אדומים' ניצחה את מ. ס שיכון המזרח בדקה ה-90

פורסם בתאריך: 19.9.17 18:30

     

הפועל 'אדומים' אשדוד ומכבי עירוני אשדוד קיימו היום את משחקיהן במסגרת המחזור השני של ליגה ב' דרום. האדומים אירחו את מ.ס שיכון המזרח באצטדיון הסינטטי, כאשר במקביל אליה שיחקה מכבי עירוני אשדוד התארחה בנתיבות שם שיחקה נגד הקבוצה המקומית.

עבור עירוני המשחק נגמר די מהר. כבר בדקה ה-9 ערן מלכין הגביה כדור לראשו של שגיא כהן, שלא התקשה למצוא את הרשת ולהעלות את קבוצתו ליתרון מהיר. בדקה ה-28, המבשל של השער הראשון, הפך הפעם לכובש. מלכין ניצל כדור עומק של לירן קצב המצוין וכבש בקלילות. 2:0. רגע לפני סוף המחצית הראשונה, ברוך דגו, מצא את הרשת וכבר עם הירידה למחצית הבהיר לכולם מי תסיים כמנצחת. המחצית השנייה נשארה מעט מנומנמת, שחקני עירוני הגיעו למצבים נוספים אך לא השכילו להגדיל את יתרונם. 3:0 בסיום וניצחון ראשון לעירוני בליגה ב' העונה.

הפועל 'אדומים' לעומת זאת התקשתה מאוד מול שיכון המזרח. על אף יכולת טובה היא לא הצליחה לכבוש. בדקה ה-75 עמירן ביטון קיבל אדום לאחר עבירה גסה ונראה היה כי המשחק קרוב להסתיים בתיקו, עד שהגיעה תוספת הזמן. בדקה ה-90, גדיף וורקט מצליח להשאיר את קבוצתו, הפועל 'אדומים' אשדוד, מושלמת לאחר 2 משחקים, למרות חיסרון מספרי. הקשר המוכשר הצליח להכניע את שוער שיכון המזרח ולהשאיר את 3 הנק' באשדוד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר