רוני חג'ג'. צילום: שגיא נבט
רוני חג'ג'. צילום: שגיא נבט

פרסום ראשון: בעלי האדומים אשדוד הודיע על עזיבה

לדברי רוני חג'ג' העזיבה באה בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את הליגה, החלטה שגרמה להפועל אדומים אשדוד להישאר עונה נוספת בליגה א'

פורסם בתאריך: 14.4.20 14:05

     

היום (שלישי) הודיע הבעלים של הפועל אדומים אשדוד, רוני חג'ג על עזיבתו. חג'ג רכש את הקבוצה לפני כשנתיים, מיידי העמותה שהקימה אותה בשנת 2015. בעלי הקבוצה שנמצא כבר כמה שבועות בארה"ב, טוען כי החלטתו לעזוב את המועדון מגיעה בעקבות אכזבה מהחלטת ההתאחדות לכדורגל לסיים את העונה ללא פליאוף בעקבות מגפת הקורונה והשבתת ענפי הספורט, דבר שבעצם חיסל לקבוצה את הסיכוי לעלות ליגה העונה, שזאת הייתה המטרה העליונה של חג'ג', מטרה שלשמה הוא השקיע כספים ומשאבים רבים.

לפי הסכם הרכישה, הקבוצה אמורה לחזור כעת אוטומטית לידי העמותה. אולם ישנם הרבה סימני שאלה מכיוון שנותרו שחקנים שלא קיבלו משכורת בחודשים האחרונים.

כעת, עתיד הקבוצה לוט בערפל ויש חוסר וודאות רב בעקבות תלונות רבות של שחקנים על אי קבלת המשכורות של ינואר ופברואר, והתנהלות לקויה בתקופת החל"ת. בנוסף צפוי צמצום תמיכה של העירייה וקושי בגיוס ספונסרים בעקבות משבר הקורונה ועל מנת להעמיד את הקבוצה על הרגליים לעונה הבאה יהיה חייב תמיכה של ההתאחדות וגורמים נוספים.

הודעת העזיבה של רוני חג'ג':

"היום אני פונה אליכם האוהדים היקרים שלנו לראשונה בפנייה ישירה ואומר לכם בביטחון מלא שיכולנו בהחלט בזמן קצר מאוד (כמובן בהתאם לתחזיות ולהנחיות משרד הבריאות בארץ וכן להנחיות משרד הספורט) להעמיד את הקבוצה שלנו חזרה לכך שתשאף לסיים את המשימה אליה חתרנו ושתשחק בהתאם לאופציות שההתאחדות לכדורגל שוקלת לעשות זאת לגבי הליגה הלאומית וליגת העל !!
השחקנים והקבוצות לא חסינים גם הם בפני המגיפה בגלל ההגדרה של קבוצות מקצועניות או לא ולכן לדעתי מדובר בהחלטה פזיזה, לא אחראית ובלתי ספורטיבית !

אני הגעתי להפועל אדומים אשדוד ולספורט בכלל מתוך כוונה לקדם ולעזור, להתפתח ולהוביל את הקבוצה והמועדון למקומות הראויים לו בליגות הגבוהות, השקעתי ממיטב כספי הפרטי במהלך השנתיים האחרונות בכלל ובעונה זו בפרט. אני יכול ויודע לקבל כישלון אישי שלי ושל הקבוצה שלנו על הדשא, אבל לא יכול לקבל שמישהו אחר יקבל החלטה שאינה ספורטיבית כלל על חשבון ההשקעה שלי ושל עמיתיי מקבוצות ומועדונים אחרים. לכן, היום, לאחר מחשבה מרובה ולאחר שהגעתי למסקנה שבהתאחדות לכדורגל קיבלו אתמול החלטה הזויה, נגועה באינטרסים אישיים וכזו שתייצר תקדים לעוד החלטות מהסוג הזה ככל שיהיו גם בעתיד, אני מודיע בצער גדול על סיום דרכי במועדון מתוך מסקנה אחת ברורה שכל המאמץ הגדול שלי סביב המועדון בתחום הניהולי , המקצועי וכן השעות והכסף הרב שהושקעו הכל יורד לטמיון בגלל חבורת עסקנים בעלי אינטרסים שחרצו את גורל קבוצות רבות בארץ ועשו זאת בשיחת זום אחת הזויה ומחפירה.

מי ייתן וכאנושות נחזור במהרה לשגרה שפויה ושהחלטות כאלה לא יהיו תקדים לחיסול הספורטיביות וההוגנות בכדורגל הישראלי. שלכם ובאהבה גדולה רוני חג'ג'."


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




מהפועל אדומים אשדוד נמסר:

"אנו ניצבים בעולם הספורט ובכדורגל בפרט בפני מציאות בלתי ספורטיבית אשר אותה הכתיבו וקבעו אתמול אנשי ההנהלה בהתאחדות לכדורגל אשר קיבלו החלטה פזיזה, חסרת ערך ספורטיבי ומלאת זלזול בקבוצות הספורט בארצנו ובעיקר באנשים ובמשקיעים שמאמינים ורוצים לקדם את הספורט בישראל בכלל ובעיר אשדוד בפרט.

יש לציין באופן ישיר כי אנו התנגדנו להחלטה זו מכיוון שלדעתנו כדורגל ותוצאות נקבעים על כר הדשא בלבד!

אנו כואבים להגיד שהגענו למסקנה אחת- שלכאורה החלטה זו נגועה מאינטרסים אישיים וחברתיים בלבד כאשר כל בר דעת מבין שהינה בלתי ספורטיבית בעליל. לדעתנו אלו שגיבשו וקיבלו את החלטה אינם נמצאים במקצוע או בענף הנכון ואין להם כל מושג מה יהיו השלכות ההחלטה, אשר ברור לכולנו שבעתיד היא תפגע גם בהם וזה כי כולנו מאמינים שאנו נמצאים בשלב שבו ניתן עדיין לחכות עם המסקנות וקבלת ההחלטות בדיוק באופן שבו עשו זאת לגבי הליגות הגבוהות (ליגת העל והליגה הלאומית).

את ההחלטה הזו ככל הנראה לא נוכל לבטל או לשנות אך לדעתנו אם כבר חותרים למגע ורוצים לגבש החלטות ראוי היה לעשות זאת כאשר לנגד עיני מקבלי ההחלטות יעמוד הערך הספורטיבי וההוגנות וכן להשקיע עוד קצת מחשבה ולקבל החלטה אחרת- נבונה וצודקת יותר, כאשר אחת האופציות הקיימות הינה לאפשר לקבוצות לקיים פליאוף מהיר לפי התקנון ולאפשר לנו ולשאר הקבוצות שעשו עונה טובה יחסית לנסות ולהעפיל ליגה דרכו ובמילים אחרות – שהספורט, הצדק וההוגנות ינצחו !

שלאף אחד לא יהיה כלל ספק, לדעתנו במובנים מסוימים קבוצות ליגה א' וקבוצתנו הפועל אדומים אשדוד מתנהלת בצורה לא פחות מקצוענית ואפילו יותר מחלק לא קטן מהקבוצות בליגות הגבוהות, שכן אחרת אין לנו את הזכות להיות שם, אך ההגדרה שבה נאחזת ההתאחדות לכדורגל מאפשרת להם לעשות מעשים חסרי מחשבה ונטולי ספורטיביות והוגנות .

אנו בקבוצה השקענו המון יחסית לליגה א', הן מבחינה כספית והן מקצועית ונמצאים באותו המעמד כמו עוד מספר קבוצות נוספות שעשו זאת בליגות השונות וגם הן נפגעות וניזוקות לא פחות ממהלך זה."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר