שחקני בית"ר אשדוד. צילום בית"ר אשדוד
שחקני בית"ר אשדוד. צילום בית"ר אשדוד.

בית"ר אשדוד והנוער של מ.ס עלו ליגה

בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל על הפסקת הליגות החובבניות, הנוער, הנערים, הילדים והנשים, בית"ר אשדוד עלתה לליגה ב' וקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עלתה בחזרה לליגת העל. הפועל אדומים אשדוד ועירוני אשדוד נשארו בליגה א'

פורסם בתאריך: 13.4.20 18:18

     

בהתאחדות לכדורגל נערכה היום (שני) ישיבת הנהלה מיוחדת באמצעות אפליקציית “זום” בה נטלו חלק כ-55 משתתפים ובה הוחלט על סיום העונה המיידי בליגות החובבניות (ליגות א, ב ו-ג), וכן בליגות הנשים, הנוער, הנערים והילדים.

לפי ההחלטה, הקבוצות שמדורגות במקום הראשון בכל הליגות, מלבד הליגות המקצועניות, יוכתרו כאלופות. מאחר וחלק מן הקבוצות לא השלימו מספר זהה של משחקים באותה ליגה, ייקבע מיקום הקבוצות כאמור בהתאם לאחוזי הצלחה בכל ליגה (ובמידה וישנם מספר מחוזות – בכל מחוז) – כלומר, מספר הנקודות שהשיגו בהתאם למספר הנקודות המקסימלי שניתן היה להשיג במסגרת מספר המשחקים שכל קבוצה שיחקה עד להפסקת המשחקים. במידה ואחוזי ההצלחה יהיו שווים – יתקיים משחק אחד במגרש נייטרלי בין הקבוצות וזאת בסמוך לפתיחת עונת המשחקים 2020/21 ובהתאם להנחיות ועדת ליגה וגביע.

בליגות א (צפון ודרום) וליגות ב (צפון א, צפון ב, דרום א ודרום ב) לא יהיו יורדות, ואילו בליגות ב (ארבעתן) ו-ג (כל המחוזות), הקבוצה הטובה ביותר (לא בהכרח הראשונה, תלוי אם קבוצות הצמרת שיחקו את אותו מספר משחקים) תעלה ליגה. כתוצאה מכך, בליגות א ו-ב השונות יהיו בעונה הבאה 18 קבוצות. באשר לעולות מליגה א ללאומית, המצב מורכב יותר ותלוי בשאלה האם הליגה הלאומית תחודש. החלטה בעניין זה טרם התקבלה, ולכן לא ברור אם יהיו שתי עולות מליגה א או שלוש, כפי שיש בכל שנה.

מבחינת הקבוצות האשדודיות בליגה א' הפועל אדומים אשדוד סיימה עונה נוספת עם שאיפות גדולות ללא עליית ליגה, ואילו עירוני אשדוד שרדה בליגה לעונה נוספת.

בליגה ג', אפשר לאחל מזל טוב לבית"ר אשדוד, נכון להיום מוליכת ליגה ג' מרכז, שעלתה לליגה ב' בעקבות ההחלטה. בעלי הקבוצה יוסי כנפו שלח הודעה קולית בקבוצת הוואטסאפ של השחקנים של בית"ר אשדוד, בה אמר: "קיבלתי הודעה שעלינו ליגה. אז בואו נחגוג ונהיה בשמחה, מחר בבוקר אדבר עם המשטרה כדי שיאשרו לנו לעשות תהלוכה בעיר עם המכוניות, עם מדבקות, בלונים ומוזיקה. שום קורונה לא תעצור אותנו."

בליגה הלאומית לנוער, קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד המוליכה את הטבלה בהפרש של 13 נקודות, עלתה בחזרה לליגת העל בעקבות ההחלטה, לאחר שנה של היעדרות. גם קבוצת הנוער של עירוני אשדוד המוליכה את הטבלה בליגה שלה, עלתה ליגה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר