מזל טוב: נקודה ראשונה למ.ס אשדוד בליגת העל

אברהם פאס הצליח למנוע מבלסינג אלקה שער בכורה וניצחון ממ.ס אשדוד, לאחר שהרחיק את הבעיטה שלו מקו השער. בקבוצה מרוצים מהנקודה הראשונה אבל היו ראויים ליותר

פורסם בתאריך: 17.9.17 21:05

     

לאחר שלא הצליחה להשיג נקודה משלושת המשחקים האחרונים, מ.ס אשדוד הגיעה לאצטדיון בעכו, על מנת לפגוש את בני סכנין הלוהטת. בקבוצה מעיר הנמל הגיעו קודם כל במטרה לעצור את רצף ההפסדים שהקבוצה שרויה בו ומנגד לא לפחד להעיז להשיג את הניצחון. אשדוד אכן הייתה טובה יותר מיריבתה לאורך 90 דקות, לאחר שלא הצליחה לשמור עד כה על יכולת יציבה במשך משחק שלם. בקבוצה יודעים כי הגיע לקבוצתם 3 נקודות אך בהחלט יכולים לראות את האור בנקודה, שעצרה את רצף ההפסדים והפכה לנקודה הראשונה של האדומים-צהובים בליגת העל בעונת 2017/18.

בדקה ה-40 מ.ס אשדוד הגיעה להזדמנות הממשית הראשונה שלה. בלסינג אלקה, המסוכן בשחקני אשדוד, מצא את אדילסון בהייה והברזילאי נעצר רק בקורת השער. אשדוד ירדה למחצית ועלתה ממנה במטרה אחת – להשיג ניצחון ונקודות ראשונות בליגת העל. בדקה ה-49 טום בן זקן סובב באומנות כדור חופשי שהיה קרוב מאוד לחדור לרשת. דקה לאחר מכן השוער מוחמד קנדיל כמעט סידר לאשדוד גול לאחר שעצר לא טוב כדור קשתי אך למזלו הצליח לתפוס אותו בשתי ידיו, בטרם הגיע שחקן אשדודי.

בדקה ה-61, הגיעה ההזדמנות הטובה במשחק. אלקה, התעלל בעלאא אבו סלאח והקשת מעל קנדיל אך אברהם פאס הצליח להרחיק מקו השער. חניכיו של עטר המשיכו ללחוץ אך לא הצליחו לכבוש את השער המיוחל.

מ.ס אשדוד: ירדן קרישטול, טום בן זקן, ויקטור גנב (משה אוחיון, 63), בן אל אדרי, ניר ברדע, אביב סולומון, תום מונד, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה (דן ביטון, 85), אדילסון בהייה (מאוריסיו קורדיירו, 71) ובלסינג אלקה.

בני סכנין :מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס (מארון גאנטוס, 75), עלאא אבו סאלח, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חאלילה, עטאא ג'אבר (מוחמד כליבאת, 56), פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי (ישראל זגורי, 71) ועידן שמש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר