ייצג אותנו בבלאטור, שי. צילום: גדי בן זמרה

אלמוג שי חוזר לבלאטור

הלוחם הדתי שהצליח להפתיע את כולם ולנצח בקרב האחרון שהתקיים בישראל, יחזור לזירת הקרב היוקרתית ב-16 לנובמבר בתל אביב

פורסם בתאריך: 14.9.17 18:25

     

אחרי שהצליח לעשות את הבלתי יאומן וניצח את ויטלי חמינצקי לאחר 1:45 דקות בלבד, באירוע ה-164 של תחרות ה MMA – הבלאטור, יחזור אלמוג שי תושב העיר אשדוד כיום ואשקלוני בעבר לזירת הקרבות היוקרתית. שי נולד במושב ברכיה וגדל באשקלון, החל את דרכו בעולם אומנויות הלחימה בגיל 14 באקדמיה של זורי גורילשווילי ובהמשך של בנו שרון. לאחר השירות הצבאי ביחידת דובדבן חזר שי לעולם אומנויות הלחימה, יצא ללמוד בברזיל וחזר לארץ וכיום הוא מנהל את הסניף של 'זורי אומנויות לחימה' בעיר אשדוד, אליה העתיק את מגוריו בעקבות אשתו.

שי חזר בתשובה ועל אף היותו קטן-גוף זכה בעבר בתחרויות כמו: אבסולוט אבו דאבי בישראל (2014-15) בה מתחרים לוחמים ממשקלים שונים עד 100 ק"ג כשהוא שוקל 71 ק"ג בלבד והוא נלחם נגד לוחמים גדולים ממנו בצורה משמעותית ולמרות זאת הוא ניצח וזכה בתואר הנחשק. בנוסף, מחזיק שי גם בתואר אלוף ישראל בג'יו ג'יטסו עד משקל 70 ואלוף הדרום ב-mma, בשניהם זכה בשנת 2016 אבל הניצחון בבלאטור הינו ניצחון ראשון בזירה בינלאומית מכובדת. אל הזירה הוא עלה כשהוא עוטה לגופו ציצית, בליווי מוזיקת "שיר המעלות" והתמונה הזכורה ממנו היא זו שהוא קורא 'שמע ישראל' לאחר הניצחון.

שי, היה אמור להתחרות בתחרויות נוספות של הבלאטור בחו"ל, אך עקב העובדה שהתחרות מתקיימת בימי שישי והוא שומר שבת הוא נמנע מהשרתתף עד עתה, אך כעת שהתחרות חוזרת לישראל הוא שוב יתמודד באחת הבמות היוקרתיות בעולם. שי יתמודד באירוע ה-188 של הבלאטור שייערך בתאריך 16 לנובמבר הקרוב מול אנתוני מור, בהיכל מנורה מבטחים שבתל אביב. כרטיס יעלה 100 ש"ח. כרטיסים מוזלים ניתן למצוא באקדמיה לאומנויות לחימה 'זורי'.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




שי אמר ל'כאן דרום':" בחסד ה' זכינו לחתום שוב בבלאטור. הזירה מס'  2 בגודלה בעולם. שנה שעברה היה קידוש ה' ענק בעולם ויהי רצון שה' יתברך יזכה אותנו שוב.

זכיתי ברב קדוש עליון שמנווט אותנו בצורה הטובה ביותר,הרב חיים יצחק ברדא שליט"א ומאמן בחסד עליון שרון זורי שבמשך 14 שנה אני איתו ועם אבא שלו זורי ז"ל, המכון הכי טוב ל-MMA ובקרתי בהמון מכונים. ומודה לגדי בן זמרה הגדול שנותן לנו להתמקצע במועדון הכי גדול ל-MMA בארץ. אני מקווה שהקרב הזה יעזור לנו לקבל יותר תמיכה מבחינת ספונסרים כדי שנייצג את אשקלון ואשדוד בכבוד גדול ועוד שהזמינו אותנו לעוד קרבות בינלאומים כדי לייצג את ישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר