סמואל אלאבי מול פרדי פלומיין. צילום: טל אקוקה

הלוזריות מכה שוב: מ.ס הפסידה בדקה ה-93 לבית"ר

שער של מגבו בתוספת הזמן ניצח לבית"ר ירושלים את המשחק והשאיר את מ.ס אשדוד, פעם נוספת, רק עם המחמאות

פורסם בתאריך: 2.3.20 00:55

     

במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל, המחזור האחרון של העונה הסדירה, יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול בית"ר ירושלים. המשחק נערך באצטדיון טוטו-טרנר בבאר שבע בעקבות עונש רדיוס שספגה הקבוצה מהבירה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

כבר בדקה השביעית של המשחק, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון כשעידן ורד הגביה כדור נהדר לעברו של אלירן עטר, שכבש בבעיטת חצי מספרת היישר מהאוויר והעלה את בית"ר ליתרון מוקדם של 1-0.

אשדוד לא הראתה יותר מדי רגשי נחיתות ושיחקה בצורה טובה, העזה ותקפה את השער של איתמר ניצן. 6 דקות מפתיחתה של המחצית השנייה זה גם השתלם לה כשהחלוץ דין דוד סובב כדור נהדר אל הפינה הרחוקה והשווה את התוצאה ל 1-1.

מ.ס המשיכה לתקוף אף לאחר שער השוויון, אך הנאיביות והלוזריות, ואולי גם חוסר המזל הכו בקבוצה של רן בן שמעון פעם נוספת, כשבדקה ה-93 מקס גרצ'קין הגביה כדור טוב לרחבה והמגן שנכנס כמחליף, אורי מגבו עלה גבוה, נגח את הכדור אל הרשת של רועי משפתי וניצח לירושלמים את המשחק. 2-1 דרמטי לבית"ר ירושלים על מ.ס אשדוד, ששוב ספגה הפסד מאכזב ונותרה רק עם המחמאות.

הרכב בית"ר ירושלים:
איתמר ניצן, אופיר קריאף, אור זהבי, דיוגו ורדסקה, מקס גרצ'קין, עלי מוחמד, תמיר עדי, חנן ממן, עידן ורד, פרדי פלומיין, אלירן עטר.

הרכב מ.ס אשדוד:
רועי משפתי, בנצי מושל, טימותי אוואני, ניר ברדע, גיל כהן, רועי גורדנה, פיראס אבו-עקל, שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, שגיב יחזקאל, דין דוד.

שופט המשחק: שלומי בן אברהם
מגרש: אצטדיון טוטו טרנר, באר שבע
קהל: 5000 צופים

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר